Prettige kerstdagen ...

Stel hier je vragen, hints of opmerkingen over de website en het forum.

Moderator: webmasters

Prettige kerstdagen ...

Postby Rock's » MonMar03, 2008 12:24:49 PM

Linksbovenin (clublogo) zie ik een kerstmuts.... wel gezellig ntuurlijk, maar gaat de kerstmuts veranderen in een paasei, of houden we hem zo.... :wink: :lol:

Ik mis hem wel bij Duff op zijn 8terruit :lol:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
User avatar
Rock's
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7395
Joined: SatJun14, 2003 4:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel

Postby grietje » MonMar03, 2008 12:32:59 PM

Ik zie gelukkig nieuwjaar *-)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM

Postby Browny » MonMar03, 2008 2:51:23 PM

Ff je temp. internet files opschonen Aad!
User avatar
Browny
Total admin
Total admin
 
Posts: 11195
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Postby Rock's » MonMar03, 2008 5:00:35 PM

pffff... ligt het weer aan mij :? :lol: op 1 of andere manier begrijp ik computers enzo niet zo...

Kep wel een nieuwe laptop besteld.... lekker 17" worden de axfoto's nog groter :wink: bij ingebruikname zijn dan automatisch mijn temp inetfiles weer weg :wink:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
User avatar
Rock's
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7395
Joined: SatJun14, 2003 4:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel

Postby Browny » MonMar03, 2008 5:13:45 PM

Rock's wrote:pffff... ligt het weer aan mij :? :lol: op 1 of andere manier begrijp ik computers enzo niet zo...

Kep wel een nieuwe laptop besteld.... lekker 17" worden de axfoto's nog groter :wink: bij ingebruikname zijn dan automatisch mijn temp inetfiles weer weg :wink:


dat is idd de beste oplossing!!!
Ik zie het topic wel verschijnen waarin je hulp vraagt bij het instellen van je draadloos netwerk op de nieuwe laptop.
:wink:
User avatar
Browny
Total admin
Total admin
 
Posts: 11195
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Postby Rock's » MonMar03, 2008 5:18:25 PM

Browny wrote:
Rock's wrote:pffff... ligt het weer aan mij :? :lol: op 1 of andere manier begrijp ik computers enzo niet zo...

Kep wel een nieuwe laptop besteld.... lekker 17" worden de axfoto's nog groter :wink: bij ingebruikname zijn dan automatisch mijn temp inetfiles weer weg :wink:


dat is idd de beste oplossing!!!
Ik zie het topic wel verschijnen waarin je hulp vraagt bij het instellen van je draadloos netwerk op de nieuwe laptop.
:wink:


Gaat dat niet vanzelf dan ? :roll:


whahaha,...... komt goed !
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
User avatar
Rock's
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7395
Joined: SatJun14, 2003 4:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel

Postby grietje » MonMar03, 2008 5:18:36 PM

Rock's wrote:pffff... ligt het weer aan mij :? :lol: op 1 of andere manier begrijp ik computers enzo niet zo...


ach, dat had ik dus ook niet gedaan hoor aad. Maargoed ik ben vrouw en blond ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM


Return to Vragen over Website & Forum

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests

cron