uploadjefotopagina laad niet

Stel hier je vragen, hints of opmerkingen over de website en het forum.

Moderator: webmasters

uploadjefotopagina laad niet

Postby mezhaheleena » MonJun29, 2009 8:20:44 PM

Op mijn computers thuis lukt het niet de pagina te laden om foto's te uploaden. Zag dat de url op mn werk wel werkt, maar daar kan ik weer niet (heel moeilijk) bij de foto's...

Waar kan het aan liggen? Dan kan ik thuis de instellingen van mijn browser(s) aanpassen en het nog eens proberen.

Heleen

thuis: firefox 3.0 en ie 6.0
werk: ie 6.0
User avatar
mezhaheleena
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 59
Joined: MonNov12, 2007 9:06:32 PM
Location: Utrecht

Postby MBa@NL » MonJun29, 2009 10:19:46 PM

krijg je een foutmelding te zien of gewoon een blank scherm?
User avatar
MBa@NL
Archivaris
Archivaris
 
Posts: 7627
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel

Postby q01z » MonJun29, 2009 10:46:59 PM

lijkt erop dat de foto's te groot zijn.. als ik ze direct vanaf mijn camera probeer te uploaden trekt de server het ook niet :P
Image
User avatar
q01z
Total admin
Total admin
 
Posts: 24271
Joined: WedApr07, 2004 7:58:52 PM
Location: Kapelle

Postby mezhaheleena » TueJun30, 2009 5:37:47 AM

een blank scherm; de pagina wil niet laden.
User avatar
mezhaheleena
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 59
Joined: MonNov12, 2007 9:06:32 PM
Location: Utrecht

Postby MBa@NL » TueJun30, 2009 12:37:22 PM

q01z wrote:lijkt erop dat de foto's te groot zijn.. als ik ze direct vanaf mijn camera probeer te uploaden trekt de server het ook niet :P


foto's groter als 2 meg worden door PHP geblokkerd...

mezhaheleena wrote:een blank scherm; de pagina wil niet laden.


Werken andere onderdelen op de www.axclub.nl server wel?
User avatar
MBa@NL
Archivaris
Archivaris
 
Posts: 7627
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel

Postby mezhaheleena » TueJun30, 2009 2:35:57 PM

Ja, die werken wel.
Maar, vaak worden de foto's niet getoond maar zie ik alleen een klein grijs icoontje op de plaatsen waar een foto zou moeten staan. Dat is gek genoeg niet altijd zo...

Uploaden is nu wel gelukt op mijn werk, maar het zou mooi zijn als het uiteindelijk thuis ook kan :-)
User avatar
mezhaheleena
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 59
Joined: MonNov12, 2007 9:06:32 PM
Location: Utrecht

Postby MBa@NL » TueJun30, 2009 2:38:45 PM

mezhaheleena wrote:Ja, die werken wel.
Maar, vaak worden de foto's niet getoond maar zie ik alleen een klein grijs icoontje op de plaatsen waar een foto zou moeten staan. Dat is gek genoeg niet altijd zo...

Uploaden is nu wel gelukt op mijn werk, maar het zou mooi zijn als het uiteindelijk thuis ook kan :-)


Wat is de extensie (JPG, BMP, PNG) van de foto en hoe groot zijn ze (groter of kleiner als 2MB)?
User avatar
MBa@NL
Archivaris
Archivaris
 
Posts: 7627
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel

Postby grietje » TueJun30, 2009 3:21:39 PM

mezhaheleena wrote:Ja, die werken wel.
Maar, vaak worden de foto's niet getoond maar zie ik alleen een klein grijs icoontje op de plaatsen waar een foto zou moeten staan. Dat is gek genoeg niet altijd zo...

Uploaden is nu wel gelukt op mijn werk, maar het zou mooi zijn als het uiteindelijk thuis ook kan :-)


waarschijnlijk zijn je fotos te groot, dan krijg je dat idd. FF je fotos verkleinen met een ander programma en dan nog een keer proberen, dan lukt het waarschijnlijk wel :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM

Postby mezhaheleena » TueJun30, 2009 9:41:24 PM

Ik kom nog helemaal niet toe aan uploaden, dus ik vermoed dat de grootte van de foto's nog helemaal niet relevant is.

Er komt alleen maar een leeg scherm, dat zegt dat de pagina geladen wordt. Na een paar minuten verandert dat in een foutmelding met 'pagina niet gevonden'.
User avatar
mezhaheleena
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 59
Joined: MonNov12, 2007 9:06:32 PM
Location: Utrecht

Postby grietje » TueJun30, 2009 9:54:15 PM

oooh die grijze icoontjes zijn op het forum zelf!

Apart! Bij mij laad de pagina altijd... Misschien beveiligingsinstellingen van je internet explorer te streng oid?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM

Postby mezhaheleena » TueJun30, 2009 10:22:49 PM

ja, dat dacht ik ook, dus die heb ik bij beide browsers helemaal laag gezet...
ik ga morgen nog eens verder met instellingen vogelen. begrijp uit de reacties wel dat het niet een veel voorkomend probleem is ;-)
User avatar
mezhaheleena
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 59
Joined: MonNov12, 2007 9:06:32 PM
Location: Utrecht

Postby mezhaheleena » SatJul04, 2009 2:41:31 PM

Internetprovider heeft het modem gereset, en nu werkt het weer. Had uiteindelijk niets met het forum/de computer te maken.

Heleen
User avatar
mezhaheleena
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 59
Joined: MonNov12, 2007 9:06:32 PM
Location: Utrecht

Postby denny » MonJul06, 2009 2:35:16 PM

nog een foutje volgens mij.

Als ik foto's verwijder dan geeft hij wel aan dat ze weg zijn en als ik dan doodleuk de foto oproep blijkt hij gewoon nog op de server te staan ;)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
denny
AX weirdo
AX weirdo
 
Posts: 3154
Joined: ThuJun19, 2003 10:36:41 AM
Location: breda


Return to Vragen over Website & Forum

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests

cron