Logo Contest

Stel hier je vragen, hints of opmerkingen over de website en het forum.

Moderator: webmasters

Logo Contest

Postby Pgoddijn » ThuNov12, 2009 11:26:23 AM

Hey, ik had een vraagje over de logo-contest.

Is het niet leuker als je je creatie gewoon in een topic (bijvoorbeeld deze) dumpt zodat iedereen meteen kan laten zien hoe creatief hij/zij is? Zo kan er ook meteen worden getwist over smaak of kleur en misschien kan men elkaar wel helpen (de een is goed met bedenken, de ander is goed met lijntjes trekken in Illustrator bijvoorbeeld)...

Suggestie, that's all...
Image
User avatar
Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2579
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Postby q01z » ThuNov12, 2009 11:52:41 AM

@goddijn;

de logo's die ingestuurd worden, worden door 'ons' online gezet
dit doen we anoniem, zodat 'vriendjespolitiek' hierbij niet mogelijk is!

alleen het bestuur (en degene die ingezonden heeft) weet dan van wie het logo kwam, zodat er eerlijk gestemd kan worden :)
Image
User avatar
q01z
Total admin
Total admin
 
Posts: 24271
Joined: WedApr07, 2004 7:58:52 PM
Location: Kapelle

Postby Pgoddijn » ThuNov12, 2009 12:41:46 PM

q01z wrote:@goddijn;

de logo's die ingestuurd worden, worden door 'ons' online gezet
dit doen we anoniem, zodat 'vriendjespolitiek' hierbij niet mogelijk is!

alleen het bestuur (en degene die ingezonden heeft) weet dan van wie het logo kwam, zodat er eerlijk gestemd kan worden :)


Hm, als 'vriendjespolitiek' (wat al triest genoeg is!) de reden is dat het zo moet (dus anoniem) hoeft het voor mij niet meer en stop ik bij deze met verder ontwerpen...

Bij andere fora (noem maar wat, tweakers.net) lijkt het wel gewoon te kunnen. Ok, bij tweakers gaat het vaker om persoonlijke projectjes, maar juist de input van andere mensen is zo belangrijk! En hier nog veel meer, want het eindresultaat is bepalend voor de looks van de website en daar krijgen we allemaal mee te maken, nietwaar?

Vriendjespolitiek staat naar mijn mening los van het uiteindelijke product, zeker in dit geval...
Image
User avatar
Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2579
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Postby q01z » ThuNov12, 2009 1:37:21 PM

Peter, begrijp het niet verkeerd..

de logo's worden online geplaatst, maar dan allemaal door het bestuur, waardoor er geen namen bij staan. Dan kan er nog steeds op gereageerd worden lijkt mij?

vriendjespolitiek lijkt mij hier ook niet aan de orde, maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel. Als je een logo ziet van iemand die je minder aardig vind als degene die het logo ernaast heeft ontworpen, dan zal de keuze toch sneller richting de beter bevriende persoon vallen.
Om tot een zo eerlijk mogelijke stemming te komen, willen we deze optie wegnemen door de namen niet vrij te geven.
Image
User avatar
q01z
Total admin
Total admin
 
Posts: 24271
Joined: WedApr07, 2004 7:58:52 PM
Location: Kapelle

Postby Rock's » ThuNov12, 2009 5:09:15 PM

Moet hij digitaal zijn ? ... ik ben namelijk beter met de schaar en en de lijm ...

Verder vind ik het huidige logo prima ..... betekend dit dat ik ook gedateerd ben ? :wink:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
User avatar
Rock's
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7395
Joined: SatJun14, 2003 4:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel

Postby q01z » ThuNov12, 2009 5:22:03 PM

Rock's wrote:Moet hij digitaal zijn ? ... ik ben namelijk beter met de schaar en en de lijm ...

Verder vind ik het huidige logo prima ..... betekend dit dat ik ook gedateerd ben ? :wink:


hij hoeft niet digitaal te zijn Aad!
als je met pen/papier wil tekenen en dat instuurt is het ook goed (ff foto maken ofzo)
dan wordt het vervolgens door ons wel gedigitaliseerd als het idee gekozen wordt :)
Image
User avatar
q01z
Total admin
Total admin
 
Posts: 24271
Joined: WedApr07, 2004 7:58:52 PM
Location: Kapelle

Postby Rio97 » ThuNov12, 2009 7:13:59 PM

Rock's wrote:Moet hij digitaal zijn ? ... ik ben namelijk beter met de schaar en en de lijm ...


Dat probleem heb ik ook... ontwerpen heb ik nog oldschool geleerd met het 2B potlood...
Wat ik doe om bijvoorbeeld oude foto's te digitaliseren is er gewoon een foto van maken met de digitale camera.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)
User avatar
Rio97
Total admin
Total admin
 
Posts: 6747
Joined: SunJul18, 2004 9:05:50 PM
Location: Delft


Return to Vragen over Website & Forum

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron