Avatar in profiel

Stel hier je vragen, hints of opmerkingen over de website en het forum.

Moderator: webmasters

Avatar in profiel

Postby Wismerhill13 » FriAug06, 2010 10:08:27 AM

Ik heb een avatar toegevoegd aan mijn profiel, de omschrijving vertelde me dat de maximale groote 100x100 mocht wezen. Nu krijg ik dat rode plaatje van 80x80max te zien ipv mijn eigen avatar. Ik ben me ervan bewust dat ik dus een kleinere moet opgeven, maar is het misschien makkelijk als de tooltip in het profiel management wordt aangepast?
User avatar
Wismerhill13
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 113
Joined: TueJun15, 2010 11:47:01 PM
Location: Gelderland

Postby Joost » FriAug06, 2010 1:37:49 PM

volgens mij staat er dit

Laat een kleine afbeelding onder je naam zien in ieder bericht. Je kan maar één afbeelding tegelijkertijd gebruiken, de breedte mag niet meer dan 100 pixels zijn, de hoogte moet onder de 100 pixels blijven. De maximale bestandsgrootte is 8KB


of een mod heeft deze avatar aangezet of je hebt hem zelf aangeklinkt en tegelijk ook een link naar je avatar erin gezet en dit samen opgeslagen.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
User avatar
Joost
Total admin
Total admin
 
Posts: 9005
Joined: ThuJun12, 2003 1:56:05 PM
Location: Oss

Postby Rio97 » FriAug06, 2010 11:14:30 PM

Wis, je hebt volkomen gelijk.
Eigenlijk zou daar inderdaad max 100 * 100 pixels moeten staan.
Maar de avatar van jou die ik vanmorgen uitgezet heb was in beide gevallen vele malen groter :wink:

Geregeld worden te grote avatars aangepast en vervangen zonder dat de user het merkt. Maar vanmorgen op kantoor ontbrak het mij even aan tijd en geschikte software.
Zodoende greep ik even terug op deze standaard avatar die niet geheel correct is maar de boodschap wel aardig weergeeft.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)
User avatar
Rio97
Total admin
Total admin
 
Posts: 6747
Joined: SunJul18, 2004 9:05:50 PM
Location: Delft


Return to Vragen over Website & Forum

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests

cron