Spoilers op het Forum

Stel hier je vragen, hints of opmerkingen over de website en het forum.

Moderator: webmasters

Re: Spoilers op het Forum

Postby pcrodent » MonApr25, 2011 7:27:39 AM

Dit is juist hoe wij lief zijn tegen elkaar duffje, door goed op te letten wat de ander zegt. :)

Maar als dat je reden is, Henk, laten we het dan wat tijd geven tot mensen weten hoe ze die spoilers netjes moeten gebruiken. Als ze weggaan moet ik namelijk huilen...
Kijk uit, een Cactussssss
User avatar
pcrodent
Moderator
Moderator
 
Posts: 5117
Joined: SatJun26, 2004 4:53:29 PM

Re: Spoilers op het Forum

Postby Losroyos » MonApr25, 2011 9:32:37 AM

idd, Ik vind ze ook echt heel handig.

De spoilers nemen heel veel scroll ruimte in, Vooral als je foto's in je spoiler zet.
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Spoilers op het Forum

Postby DuFF » MonApr25, 2011 12:58:15 PM

Losroyos wrote:idd, Ik vind ze ook echt heel handig.

De spoilers nemen heel veel scroll ruimte in, Vooral als je foto's in je spoiler zet.


Ja maar jij maakt er nogal gretig gebruik van Roy, probeer het te beperken tot wat nodig is, en niet een post met 4 spoilers met allemaal quotes en reacties overal op, dat is alleen maar chaotischer dan het al was zonder spoilers.

dus zoals Pcrodent al typte:

pcrodent wrote: laten we het dan wat tijd geven tot mensen weten hoe ze die spoilers netjes moeten gebruiken.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
User avatar
DuFF
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 12205
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Re: Spoilers op het Forum

Postby degene » TueApr26, 2011 3:12:39 PM

Ik vind Roy's spoiler gebruik anders wel grappig en niet minder aangenaam.
Als ie in 1 reactie 5 mensen quote en ze beantwoord in een spoiler, hoef je niet te ploegen door de texten die niet voor jou bedoeld zijn.

Je moet dan alleen niet proberen om uit zo'n dossier van een antwoord nog een quote te krijgen want dan ben je een half uur tags aan het schuiven en verwijderen
User avatar
degene
AX Master
AX Master
 
Posts: 1717
Joined: TueOct13, 2009 12:25:50 AM
Location: Delft

Re: Spoilers op het Forum

Postby Losroyos » TueApr26, 2011 3:15:32 PM

Ja die was misschien wel wat onleesbaar, Maar nu gebruik ik ze in me aangeboden topic om de foto's vooral te verbergen zodat je niet een half uur hoeft te scrolle voor je bij de eerste reactie bent.
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Spoilers op het Forum

Postby MBa@NL » TueApr26, 2011 3:24:05 PM

Losroyos wrote:Ja die was misschien wel wat onleesbaar, Maar nu gebruik ik ze in me aangeboden topic om de foto's vooral te verbergen zodat je niet een half uur hoeft te scrolle voor je bij de eerste reactie bent.


Als je naar het eerste ongelezen bericht wilt stappen kun je ook op dit logo klikken: Image

Of je gebruikt gewoon de "Page Up"/"Page Down" knoppen om sneller te "scrollen". Vindt het persoonlijk maar lastig als de foto's er niet direct bij staan. Vooral in wie=wie's... Dan weet je dat een foto ergens moet staan die je zoekt en scroll je snel over een pagina heen en is hij weer nergens te vinden.

Wat ook erg onhandig is is dat de tekst in een spoiler niet herkend wordt door een zoekopdracht binnen de browser. Hij kan het pas vinden als de spoiler open staat. Google kan de tekst in een spoiler gelukkig wel lezen dus dat scheelt dan al weer...

Sommige informatie die normaal nooit geplaatst zou worden wordt nu ineens in een spoiler gezet, als je dan niets zinnigs te melden hebt typ het dan ook niet. Hopelijk blijft het dus beperkt toch het uitleggen van clues e.d. maar niet om hele verhalen in kwijt te stampen die gewoon bijdragen aan het forum.
User avatar
MBa@NL
Archivaris
Archivaris
 
Posts: 7627
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel

Previous

Return to Vragen over Website & Forum

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests

cron