Wat een surprise :)

Stel hier je vragen, hints of opmerkingen over de website en het forum.

Moderator: webmasters

Re: Wat een surprise :)

Postby Joost » SunApr03, 2011 10:40:05 AM

q01z wrote:@Revz, de reden dat het niet aangekondigd is is vrij simpel... we waren het ook niet van plan vannacht! maar omdat alles opeens werkte dachten we, waarom ook niet...

eu de test doet het achja waarom niet :)

:jump: Thnks michel voor het opzoeken van de vermiste bestanden 8)

kick-it wrote:Wanneer ik een oude post met foto's wilt editen krijg ik de volgende error:
Your images may only be up to 800 pixels wide.
Your images may only be up to 800 pixels wide.

En kan nu mijn post niet meer editen. :(

Veel van mijn foto's zijn 1000 pixels breed.
Is er geen rescale optie, zodra je op de foto klikt een grotere foto ziet?

komt eraan, we wisten van het ontbreken, maar bedankt voor het melden
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
User avatar
Joost
Total admin
Total admin
 
Posts: 9005
Joined: ThuJun12, 2003 1:56:05 PM
Location: Oss

Re: Wat een surprise :)

Postby Browny » SunApr03, 2011 10:44:33 AM

Wat een verandering! We blijven toch wel ax rijden? ;-)
User avatar
Browny
Total admin
Total admin
 
Posts: 11195
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Re: Wat een surprise :)

Postby Revz » SunApr03, 2011 10:52:18 AM

@Joost: Haha ok dan...Verwijder dan ook gelijk het oude forum om verdere verwarring te voorkomen.
User avatar
Revz
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 288
Joined: WedNov17, 2010 11:39:39 PM

Re: Wat een surprise :)

Postby citrofenwick » SunApr03, 2011 11:01:04 AM

Tziet er in ieder geval een stukje moderner uit zo :) Het mooie logo komt nu helemaal tot zijn recht.

Het enige dat ik wat minder vind, is dat de avatars nu rechts staan. Ik vind het door de signatures ook wat onoverzichtelijk overkomen soms.
Smileys werken hier iig zoals het hoor :)

Ondersteunt phpbb3 trouwens multi-quote? Misschien een leuk idee?
AX-kopen is verslavend.
User avatar
citrofenwick
Total admin
Total admin
 
Posts: 4011
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)

Re: Wat een surprise :)

Postby CitroCin » SunApr03, 2011 11:03:26 AM

Nu wel ja :D
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image
User avatar
CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
 
Posts: 2833
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Re: Wat een surprise :)

Postby MBa@NL » SunApr03, 2011 11:09:39 AM

"First in, last out" werkt bij PB's niet meer... je moet nu zelf je inbox opschonen (dat word dus 1000 berichten doorworstelen van de afgelopen 2,5 jaar :lol:).

Zou die optie misschien toch niet aanwezig zijn om "First in, last out" in te schakelen? ;-)
User avatar
MBa@NL
Archivaris
Archivaris
 
Posts: 7627
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Wat een surprise :)

Postby Joost » SunApr03, 2011 11:13:16 AM

Revz wrote:@Joost: Haha ok dan...Verwijder dan ook gelijk het oude forum om verdere verwarring te voorkomen.
mooie gedacht maar dat gaat nog niet gebeuren.
we hebben 40GB traffic per maand door google/msn indexatie die je dan overhoop gooit. + interne links die dan dood vallen.

MBa@NL wrote:"First in, last out" werkt bij PB's niet meer... je moet nu zelf je inbox opschonen (dat word dus 1000 berichten doorworstelen van de afgelopen 2,5 jaar :lol:).
Zou die optie misschien toch niet aanwezig zijn om "First in, last out" in te schakelen? ;-)

kan me niet herinneren dat ik daar ooit iets aan heb aangepast in phpbb2
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
User avatar
Joost
Total admin
Total admin
 
Posts: 9005
Joined: ThuJun12, 2003 1:56:05 PM
Location: Oss

Re: Wat een surprise :)

Postby Joost » SunApr03, 2011 11:15:15 AM

MBa@NL wrote:"First in, last out" werkt bij PB's niet meer... je moet nu zelf je inbox opschonen (dat word dus 1000 berichten doorworstelen van de afgelopen 2,5 jaar :lol:).

Zou die optie misschien toch niet aanwezig zijn om "First in, last out" in te schakelen? ;-)


oldest staat nu op delete (was een optie)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
User avatar
Joost
Total admin
Total admin
 
Posts: 9005
Joined: ThuJun12, 2003 1:56:05 PM
Location: Oss

Re: Wat een surprise :)

Postby Terminal » SunApr03, 2011 11:17:34 AM

Is niet helemaal mijn ding die nieuwe layout, maar met wat kleine aanpassingen is het een mooie update.
Waarom is er gekozen voor de avater aan de rechterzijde? Vind het maar onoverzichtelijk zo.
En de ondertitels kunnen misschien beter bij het bericht getrokken worden, dus net zoals op het oude forum gewoon een streep in het bericht en dan de ondertitel in de zelfde kleur.

Verder kan ik er prima mee leven, al zou het allemaal nog even wenen zijn :)

Edit; En dat ik me post niet direct kan posten als er tussendoor een nieuwe post is gemaakt... Best vervelend, kan altijd nog een edit doen als ik mijn bericht wil aanpassen.
AX 11TRE 1988
User avatar
Terminal
AX Master
AX Master
 
Posts: 1946
Joined: WedFeb10, 2010 11:26:45 AM
Location: Zutphen

Re: Wat een surprise :)

Postby Pgoddijn » SunApr03, 2011 11:41:58 AM

Hmm, ook ik heb wat moeite met de nieuwe lay-out (I don't like change!) maar verder kan ik er vast wel mee leven. Oude forum was voor mij overzichtelijker en ik vond het altijd lekker dat de avatars idd links stonden, als dat geregeld zou kunnen worden? Misschien met verschillende thema's ofzo, I don't know.
Image
User avatar
Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2579
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Re: Wat een surprise :)

Postby q01z » SunApr03, 2011 11:44:54 AM

quick reply is dan wel weer handig :D (onderaan het topic staat daar nu een knop voor... gebruik m maar es !:))


wat betreft de avatars links/rechts... tsja.. dit thema werkt nou eenmaal het mooist.. ik zou het om kunnen bouwen, wellicht doe ik dat een keer als ik zin heb.. maar ik denk dat dat vooral gewenning is!

de onderschriften vind ik zelf ook niet duidelijk, daar hadden we gister eerst gewoon een streep tussen lopen maar dat maakte het helemaal onoverzichtelijk.. ik zou de achtergrond een andere kleur kunnen zetten, mar dat maakt het denk ik weer heel erg druk?
Image
User avatar
q01z
Total admin
Total admin
 
Posts: 24271
Joined: WedApr07, 2004 7:58:52 PM
Location: Kapelle

Re: Wat een surprise :)

Postby MBa@NL » SunApr03, 2011 11:47:16 AM

Is het overigens niet handig om een "bug/wish tracker" op te zetten? In elk geval voor de eerste tijd... zal toch wel iets simpels voor zijn neem ik aan?

Heb er namelijk weer twee. ;)

Afzender van de e-mail betreft PB berichten is makkelijker als deze weer info[at]axclub[punt]net is. Deze staat in mijn whitelist en joost[at]ax... is misschien wat onduidelijk en persoonlijk. De mail over een PB die ik net in elk geval binnen kreeg drong bij mij niet gelijk door... zo lijkt het ook of ja kan antwoorden op deze e-mail. Of om het misschien gelijk goed te doen noreply[at]axclub[punt]net van maken...?

Verder staat de PB nu ook niet meer in de mail vermeld. Heel erg vind ik het eigenlijk ook weer niet aangezien je nu gewoon weer kan zien of iemand je bericht nu wel of niet gelezen heeft...
User avatar
MBa@NL
Archivaris
Archivaris
 
Posts: 7627
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Wat een surprise :)

Postby Joost » SunApr03, 2011 12:36:12 PM

MBa@NL wrote:Is het overigens niet handig om een "bug/wish tracker" op te zetten? In elk geval voor de eerste tijd... zal toch wel iets simpels voor zijn neem ik aan?

Heb er namelijk weer twee. ;)

Afzender van de e-mail betreft PB berichten is makkelijker als deze weer info[at]axclub[punt]net is. Deze staat in mijn whitelist en joost[at]ax... is misschien wat onduidelijk en persoonlijk. De mail over een PB die ik net in elk geval binnen kreeg drong bij mij niet gelijk door... zo lijkt het ook of ja kan antwoorden op deze e-mail. Of om het misschien gelijk goed te doen noreply[at]axclub[punt]net van maken...?

Verder staat de PB nu ook niet meer in de mail vermeld. Heel erg vind ik het eigenlijk ook weer niet aangezien je nu gewoon weer kan zien of iemand je bericht nu wel of niet gelezen heeft...


gebruik dit topic maar voor de bugtracker :) we zijn er al aardig mee onderweg geloof ik;
mail is weer als van ouds bestuur[at]axclub.... heeft waarschijnlijk te maken met degene die het forum heeft aangemaakt.
En over de volledige pb in de mail, dat was een mod in het oude forum erg handig maar het heeft inderdaad 2 kanten.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
User avatar
Joost
Total admin
Total admin
 
Posts: 9005
Joined: ThuJun12, 2003 1:56:05 PM
Location: Oss

Re: Wat een surprise :)

Postby Joost » SunApr03, 2011 12:50:30 PM

linkjes intern blijven in huidig scherm, linkjes extern is nieuw venster (fixed)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
User avatar
Joost
Total admin
Total admin
 
Posts: 9005
Joined: ThuJun12, 2003 1:56:05 PM
Location: Oss

Re: Wat een surprise :)

Postby Johannus » SunApr03, 2011 1:26:35 PM

Joost wrote:linkjes intern blijven in huidig scherm, linkjes extern is nieuw venster (fixed)


niet altijd handig...

Als je een PB maakt en klikt op zoek leden, dan opent die in hetzelfde scherm en kun je niet terug naar je PB...
Image Image
User avatar
Johannus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2508
Joined: SunJun07, 2009 4:24:50 PM
Location: Eindhoven

Re: Wat een surprise :)

Postby MBa@NL » SunApr03, 2011 1:50:59 PM

Johannus wrote:
Joost wrote:linkjes intern blijven in huidig scherm, linkjes extern is nieuw venster (fixed)


niet altijd handig...

Als je een PB maakt en klikt op zoek leden, dan opent die in hetzelfde scherm en kun je niet terug naar je PB...


Je weet dat je voor een nieuw venster/tabblad in een normale browser (FireFox, Chrome, IE) ook de knop onder je scrollwiel kan gebruiken? ;-)
Dat stelt je tenminste in staat zélf te kiezen wat je wil. :)
User avatar
MBa@NL
Archivaris
Archivaris
 
Posts: 7627
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Wat een surprise :)

Postby MBa@NL » SunApr03, 2011 2:14:43 PM

Bij het wijzigen van mijn onderschrift krijg ik de volgende melding:

"Your message contains too many URLs. The maximum number of URLs allowed is 5."

Dat wil dus zeggen dat als ik hem nu wijzig, ik 7 links moet laten vallen. ;-)
User avatar
MBa@NL
Archivaris
Archivaris
 
Posts: 7627
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Wat een surprise :)

Postby Joost » SunApr03, 2011 2:40:16 PM

MBa@NL wrote:Bij het wijzigen van mijn onderschrift krijg ik de volgende melding:
"Your message contains too many URLs. The maximum number of URLs allowed is 5."
Dat wil dus zeggen dat als ik hem nu wijzig, ik 7 links moet laten vallen. ;-)

Fixed (is nu endless) "hopeloos" wat voor berg nieuwe settings we erbij hebben gekregen :D
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
User avatar
Joost
Total admin
Total admin
 
Posts: 9005
Joined: ThuJun12, 2003 1:56:05 PM
Location: Oss

Re: Wat een surprise :)

Postby Losroyos » SunApr03, 2011 2:44:28 PM

Hmm het is even wennen, Kan er nog niet echt aan wennen. Heeft even tijd nodig. :wink:
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Wat een surprise :)

Postby Johannus » SunApr03, 2011 3:03:04 PM

Losroyos wrote:Hmm het is even wennen, Kan er nog niet echt aan wennen. Heeft even tijd nodig. :wink:


je onderschrift kan er ook maar niet aan wennen ;)
Image Image
User avatar
Johannus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2508
Joined: SunJun07, 2009 4:24:50 PM
Location: Eindhoven

PreviousNext

Return to Vragen over Website & Forum

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests

cron