Trofeeën, forumbekers, eer en schaamte.

Stel hier je vragen, hints of opmerkingen over de website en het forum.

Moderator: webmasters

Trofeeën, forumbekers, eer en schaamte.

Postby DuFF » SatMar03, 2012 8:49:20 PM

Vandaag op de meeting bij PPR Autosport zag ik de ax van......al sla je me dood.
Nou zat de bedrading bij elkaar onder de motorkap met een kroonsteengeval, de bobine was afgetakt en weet ik het wat nog meer, ik moest bijna uit me ogen pissen van het lachen.
Spoiler Tuning:
Dat kan dus blijkbaar..Image


Oke even terug naar het onderwerp van dit topic, ik heb dus een idee gekregen voor op het forum.
Als mensen door goede, slimme, geniale, goedkope, dure, rare, stomme, gekke, handelingen aan de AX, op een meeting, of wat dan ook eigenlijk een trofee zou moeten verdienen..

.. is het dan geen idee om clubleden op het forum naast hun status/bijnaam ook een trofee te geven, die blijft dan staan totdat iemand iets anders de overtreffende klap maakt en daardoor de trofee doorgaat naar het volgende clublid.

Gewoon voor de lol, eer of schaamte :)

Idee van trofeeën:
Image
Beunhaas 1e klas.

En dan verschillende bekers, verschillende kleuren, en statussen.


Deel je mening of tips graag, en graag hoor ik ook van de moderators of ze de lol er van inzien, en of het uberhaubt haalbaar is, (kan dat phpBB meuk dat aan?)
Spreken is goud, Ductape is zilver.
User avatar
DuFF
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 12205
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Re: Trofeeën, forumbekers, eer en schaamte.

Postby wilfred » SunMar04, 2012 8:21:01 AM

Het leuke van dit forum vindt ik juist dat een ieder in zijn waarde wordt gelaten en iedereen op zijn geheel eigen inzicht aan de ax sleutelt. Helemaal origineel, geheel verbouwd, of creatief met kroonsteentjes allerlei aftakkingen makende en een bougie in de uitlaat :-)

Gevaar van een dergelijke contest of hoe je het ook wil noemen is dat je bv bij de beunhaas beker ook iemand juist kan kwetsen, maar er zullen er ook bij zijn die dit wel gaaf vinden.
User avatar
wilfred
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 225
Joined: SunMar28, 2004 9:14:03 AM
Location: Arnhem


Return to Vragen over Website & Forum

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests

cron