Door jou geopende forums sluiten

Stel hier je vragen, hints of opmerkingen over de website en het forum.

Moderator: webmasters

Door jou geopende forums sluiten

Postby Losroyos » MonDec17, 2012 1:37:17 PM

Hallo mensen van de axclub.

Ik heb een misschien wel goed idee gekregen.

Wat zouden jullie er van vinden als je op marktplaats op het forum je eigen topic zou kunnen sluiten.
Zo hoeft er nooit meer een misverstand te ontstaan over of het al verkocht is, En neem jij zelf een stukje werk uit handen van de forum mods die het al druk zat hebben.

of het haalbaar is moet ook maar is naar gekeken worden maar mij lijkt het idee zo slecht nog niet.

Iedereen heeft het druk met zijn eigen dingen en sommige die niet zo vaak online zijn als andere reageren toch ook een stuk trager en dan zit je misschien toch een week te wachten of het nog te koop is.

mij lijkt het in ieder geval wel handig.
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Door jou geopende forums sluiten

Postby Wheelnut » MonDec17, 2012 5:05:09 PM

Het lijkt mij handig om zelf te kunnen, maar strikt noodzakelijk is het niet.
Mij lijkt het posten van een bericht als "Is verkocht, kan een slot op" voldoende om aan te geven dat iets niet meer te koop is.

Dat er mensen zijn die niet de moeite nemen om dat soort berichten te lezen, en dat er mensen zijn die één keer een berichtje posten en daarna nergens meer op reageren, doet de mogelijkheid om zelf je threads af te sluiten niks aan...
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.
User avatar
Wheelnut
AX Master
AX Master
 
Posts: 1633
Joined: SatApr16, 2011 2:07:26 PM
Location: Dordrecht

Re: Door jou geopende forums sluiten

Postby Rock's » MonDec17, 2012 7:02:55 PM

Het onderwerp ff wijzigen naar verkocht (in het eerste bericht) en voor je het weet is hij weg of op slot :-)
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
User avatar
Rock's
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7395
Joined: SatJun14, 2003 4:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel


Return to Vragen over Website & Forum

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests

cron