BBC laat Jezza gaan

Moderators: Rock's, webmasters

BBC laat Jezza gaan

Postby j0achim » WedMar25, 2015 3:32:02 PM

De BBC is eruit. Jeremy Clarkson komt definitief niet meer terug als presentator van het BBC programma Top Gear.
Persoonlijk ben ik groot liefhebber van dit programma, niet als auto programma, maar als entertainment. Ondanks het feit dat veel in scene is gezet blijf ik genieten van de droge humor van dit drietal.
1 aflevering was uiteraard een stuk minder leuk:
Image
Maar dat moet ik maar voor lief nemen :P/

Ik denk niet dat Jeremy te vervangen is bij de show en dat de BBC dit ook niet moet proberen. Wat Jeremy gedaan heeft kan natuurlijk niet, maar wordt ook uit zijn verband getrokken heb ik het idee. Helaas het einde van een tijdperk, met een zeer amusant programma. Benieuwd waar we hem terug gaan zien. En vooral ook wat er met Top Gear gaat gebeuren.
j0achim
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 744
Joined: TueApr12, 2011 8:25:20 AM
Location: Schoonhoven

Re: BBC laat Jezza gaan

Postby Jurjenz » WedMar25, 2015 5:58:07 PM

Jammer dat hij moet vertrekken. Het hele verhaal krijgen we toch nooit te horen helaas. Ongetwijfeld dat er achter de schermen spelletjes worden gespeeld. Top Gear zal niet meer hetzelfde zijn! :(
Image
User avatar
Jurjenz
AX Master
AX Master
 
Posts: 1011
Joined: TueAug21, 2012 11:10:58 AM
Location: Groningen

Re: BBC laat Jezza gaan

Postby Rock's » WedMar25, 2015 7:51:55 PM

Ik vond juist dat zijn uitspraken het programma maakte ... jammer dat je altijd een berg azijnzeikerds hebt die het knipoogje niet begrijpen.
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
User avatar
Rock's
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7395
Joined: SatJun14, 2003 4:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel


Return to Multimedia Gallery

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests