Moderators: Rock's, webmasters
Drake wrote:Het heeft wel wat, voorkant vind ik erg netjes, hijs is niet overdone ofzo. Maar ik blijft tobben met wielkasten achter, het is nu net een AX met rechte wielkasten, nouja je snapt wat ik bedoel, die moeten rond , verder is hij erg netjes voor een kadett sedan.Wist trouwens niet dat die dingen nog een best leuk dashboard hadden, dacht dat alleen de gsi een digidash had. oja velgen
jeffrey van dal wrote:hoes0 de mooiste van nederland dan beetje hoge dunk
master-arnie wrote:jeffrey van dal wrote:hoes0 de mooiste van nederland dan beetje hoge dunk
Ik zei dat hij dat zou zijn als hij gespoten was. Nu staat hij nog helemaal in de spuitplamuur. En er is maar 1 zo'n sedan in NL hoor. Voor de rest zijn het allemaal van die GSItjes enzo...
Henri106 wrote:Hoop wel dat hij hem snel af hebt, hij is er al zeker een jaar of 2 als het niet meer is mee bezig.
Henri106 wrote:Dat digidash heeft hij toen van mij gekocht, zeldzaam zijn ze niet. Heb er ondertussen al 3 verkocht .
Maar mooiste van NL is kwestie van smaak, hij is goed bezig verder maar het blijft een sedan. Dikke duitste stijl is veel mooier dan een bak vol polyester.
Hoop wel dat hij hem snel af hebt, hij is er al zeker een jaar of 2 als het niet meer is mee bezig.
Handjes wrote:Ik ken het wereldje (gelukkig) niet,...
Browny wrote:@X-Tronic, er zijn hier op de club ook veel mensen die een auto het liefst origineel zien en niet houden van compleet verbouwde auto-tjes, hoe mooi gedaan ook, en liever hun geld steken in een goed onderstel en blokje.
Als je bijvoorbeeld een golf of polo-tje rijdt moet je haast wel tunen met autostyle bumpers etc. (of het wel heel mooi aanpakken) als je je wilt onderscheiden van de andere 30 VW-rijders uit de straat. Met een AX hoeft dat niet.
Users browsing this forum: No registered users and 27 guests