Dikke Kadett Sedan!

Moderators: Rock's, webmasters

Postby Silver Lion » SunNov06, 2005 5:17:13 PM

Ziet er goed uit, nu nog ff in kleur; ziet het er nog bruter uit. Succes btw met je project.
PEUGEOT GENERATION >>> RADIO 1 FM
Image

NEXT PROJECT: 40mm verlaging KONI
Silver Lion
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
 
Posts: 40
Joined: SatOct29, 2005 6:49:42 PM
Location: Oosterwolde

Postby arnie » SunNov06, 2005 11:15:42 PM

Drake wrote:Het heeft wel wat, voorkant vind ik erg netjes, hijs is niet overdone ofzo. Maar ik blijft tobben met wielkasten achter, het is nu net een AX met rechte wielkasten, nouja je snapt wat ik bedoel, die moeten rond :lol: , verder is hij erg netjes voor een kadett sedan.Wist trouwens niet dat die dingen nog een best leuk dashboard hadden, dacht dat alleen de gsi een digidash had. oja velgen


Dashboard is niet standaard. Hij heeft een ander dashboard ingebouwd met kadett-digidash. Momenteel zit er een vectra-digitaal dashboard in, wat zwaar zeldzaam is!

Image
Freude am Fahren.
User avatar
arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 6111
Joined: SunSep14, 2003 8:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam

Postby Brutus » MonNov07, 2005 2:09:12 PM

Niet mijn ding...

vind het niet heel netjes! Maar hee, tis wel een uitdaging voor die kerel...
Brutus
AX weirdo
AX weirdo
 
Posts: 3637
Joined: ThuJun12, 2003 4:49:37 PM

Postby jeffrey van dal » MonNov07, 2005 5:37:51 PM

hoes0 de mooiste van nederland dan :wink: beetje hoge dunk :?
User avatar
jeffrey van dal
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 578
Joined: TueJan20, 2004 8:24:12 PM
Location: vlijmen

Postby arnie » MonNov07, 2005 9:24:48 PM

jeffrey van dal wrote:hoes0 de mooiste van nederland dan :wink: beetje hoge dunk :?


Ik zei dat hij dat zou zijn als hij gespoten was. Nu staat hij nog helemaal in de spuitplamuur. En er is maar 1 zo'n sedan in NL hoor. Voor de rest zijn het allemaal van die GSItjes enzo...
Freude am Fahren.
User avatar
arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 6111
Joined: SunSep14, 2003 8:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam

Postby FoxHunter » MonNov07, 2005 11:38:00 PM

Maat van mij heeft opel manta, met 2 liter 16 v, ook uit calibra. Nieuwe, grotere turbo gekocht.. Geloof ongeveer 315 PK wat hij eruit trekt (alles gereviseerd en weet ik het wat allemaal)...

Zijn broer heeftdigi dashbord in de Opel Senator 3 liter 24 V... Is wel heel erg dik zo'n digitaal ding. Vind ze mooier dan de modernere van nu!

De auto zelf, moet hem denk ik eerst gespoten zien :) Maar de velgen die er nu onder zitten, zonde ;)
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
User avatar
FoxHunter
AX Master
AX Master
 
Posts: 1587
Joined: SunApr11, 2004 11:26:47 AM
Location: Nieuwegein

Postby jeffrey van dal » TueNov08, 2005 6:05:22 PM

master-arnie wrote:
jeffrey van dal wrote:hoes0 de mooiste van nederland dan :wink: beetje hoge dunk :?


Ik zei dat hij dat zou zijn als hij gespoten was. Nu staat hij nog helemaal in de spuitplamuur. En er is maar 1 zo'n sedan in NL hoor. Voor de rest zijn het allemaal van die GSItjes enzo...



is er maar 1tje die zo nog rond rijd, ik heb er in waalwijk ook 1tje zien rijden en die was gruwelijk
User avatar
jeffrey van dal
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 578
Joined: TueJan20, 2004 8:24:12 PM
Location: vlijmen

Postby Henri106 » WedNov09, 2005 1:48:28 AM

Dat digidash heeft hij toen van mij gekocht, zeldzaam zijn ze niet. Heb er ondertussen al 3 verkocht :shock: .

Maar mooiste van NL is kwestie van smaak, hij is goed bezig verder maar het blijft een sedan. Dikke duitste stijl is veel mooier dan een bak vol polyester.

Hoop wel dat hij hem snel af hebt, hij is er al zeker een jaar of 2 als het niet meer is mee bezig.
Image

My Cars <98>.
User avatar
Henri106
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 470
Joined: MonJun13, 2005 6:13:13 PM
Location: Werkendam

Postby Mekkio » WedNov09, 2005 1:51:22 AM

Henri106 wrote:Hoop wel dat hij hem snel af hebt, hij is er al zeker een jaar of 2 als het niet meer is mee bezig.


Als je iets goeds wilt, zal er vaak heel wat tijd in gaan zitten. Zo ook met dit, mag ik aannemen ;)
Dit is een van zulke projecten wat je gewoon niet wil overhaasten. Je snijdt jezelf alleen maar in de vingers als je dat wel doet :)

Zou et zelf leuk vinden als hij eindelijk klaar is, maar of dat nou morgen is of over een half jaar. Maakt mij nie zoveel uit. Zolang hij maar klaar is en dan ook nog es in elkaar blijft zitten ;)
Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 813
Joined: SatMar19, 2005 2:13:55 AM
Location: Amstelveen

Postby Brutus » WedNov09, 2005 10:38:43 AM

Mekkio wrote:Zolang hij maar klaar is en dan ook nog es in elkaar blijft zitten ;)


twijfel je aan je eigen vakmanskunsten? :wink:
Brutus
AX weirdo
AX weirdo
 
Posts: 3637
Joined: ThuJun12, 2003 4:49:37 PM

Postby Mekkio » WedNov09, 2005 1:52:03 PM

Brutus wrote:
Mekkio wrote:Zolang hij maar klaar is en dan ook nog es in elkaar blijft zitten ;)


twijfel je aan je eigen vakmanskunsten? :wink:


Soms :lol:
Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 813
Joined: SatMar19, 2005 2:13:55 AM
Location: Amstelveen

Postby arnie » WedNov09, 2005 9:40:30 PM

Henri106 wrote:Dat digidash heeft hij toen van mij gekocht, zeldzaam zijn ze niet. Heb er ondertussen al 3 verkocht :shock: .

Maar mooiste van NL is kwestie van smaak, hij is goed bezig verder maar het blijft een sedan. Dikke duitste stijl is veel mooier dan een bak vol polyester.

Hoop wel dat hij hem snel af hebt, hij is er al zeker een jaar of 2 als het niet meer is mee bezig.


Aha kijk aan, tja hij zegt altijd da thij er zo moeilijk aan kon komen en hem zo weer dik zou kunnen verkopen.

Hij is er idd al tijd mee bezig, maar gaat wel iedere keer vooruit. Op het spuiten na dan :roll:
Freude am Fahren.
User avatar
arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 6111
Joined: SunSep14, 2003 8:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam

Postby Drake » WedNov09, 2005 10:18:03 PM

Zo'n ding word echter pas leuk als er een hele dikke moter in word gelepeld :wink: .
User avatar
Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 6247
Joined: MonApr25, 2005 12:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Postby Glenn@nl » MonAug28, 2006 2:51:43 PM

Bijna 't einde van de zomervakantie...

is t kadettje al voorzien van 'n ander kleurtje? :?:
User avatar
Glenn@nl
AX weirdo
AX weirdo
 
Posts: 3231
Joined: ThuMay19, 2005 4:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Re: Respect! Dikke Kadett Sedan!

Postby X-TroniC » FriOct06, 2006 12:48:37 AM

ik denk dat er hier een hoop zitten die nog nooit in de tuning-wereld zijn gestapt (sorry jongens, jullie gti's met standaard bodykitje reken ik hier dus ook niet onder. je hebt 2 soorten tuners: de echte tuners, en de tjoeners, ookwel auto5-tuners genoemd in belgi?. tot die laatste behoren de sjonnies, en wil ik verder ook niet opin gaan. maar eens je eens kijkt naar de eerste categorie, tuners in hart en nieren dus, dan ga je iets helemaal anders zien. daar gaan ze ni lachen met nen Citroën (zitten genoeg saxo's, xara's en xantia's tussen), daar heeft men echt bewondering voor een auto en het werk dat er aan gedaan is.

ik las hier op de eerste pagina dit:
Handjes wrote:Ik ken het wereldje (gelukkig) niet,...


waarmee "Handjes" dus denk ik wil zeggen: "ik wil het ni kennen ook, want zijn allemaal mislukte sjonnies en thoenerkes."

das echt een vooroordeel, en toegegeven, er zijn veel sjonnies! maar t zijn ook die zelfde sjonnies die de ?chte tuning-scene kapotmaken, want t zijn zij die er voor zorgen dat de onwetende mens zulk beeld krijgt van de tuners, en dit haat ik ten gronde!!!!!

ik heb dus absoluut respect voor t werk, en hoewel ook geen opel-fan, zelfs respect voor de wagen, want t zijn heerlijke bakken. heb er thuis genoeg in gezeten, meegereden, en occasioneel mee gereden op priv?-terrein. opel zijn niet de beste wagens. veel roest vooral, en daarom zie je ze ook niet veel meer, maar een AX is evengoed een roestbak, een ford transit ook. ik wil nog wel eens een AXgti zien sprinten tegen een opel omega diesel, met injectie.... byebye AX, mag je zeker van zijn! mijn broer heeft er genoeg naar huis gereden, en dat was dan nog in een afgematte break....


enfin, ik haat vooroordelen om ff in t kort samen te vatten.
X-TroniC
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 125
Joined: TueAug29, 2006 12:33:44 AM

Postby katuut » FriOct06, 2006 7:49:39 AM

hhahahahahaha


ik heb ook wel eens een ax GT naar huis gereden met me mazda destijds (had maar een paar kleine aanpassingen (powerboostvalve, bougies luchtfilter, katvervanger, bougiekabels, en dergelijke dingetjes)

t gaat er volgens mij ook sterk om WIE er in een auto rijdt:P


me vader rijdt er met zn 170 pk geen ax met 50 pk af hoor :P :P :P :P (geintje)
blaffende woofers bijten niet ;-)
katuut
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 273
Joined: MonMay29, 2006 12:34:57 PM
Location: Hoogeveen

Postby Sander » FriOct06, 2006 9:31:54 AM

Dat is zeker waar. Ik reed in een saxo 1.1 (bloemetjes en vlinders uit de uitlaat) een vriend van me die in mijn auto reed compleet zoek. Totdat we een stuk rechte weg tegen kwamen. Dan is het toch wel heel vet dat dat ding zo enorm snel dichterbij komt vanuit het niets. Uiteraard met bijpassend toerental en geluid :)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
User avatar
Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
 
Posts: 4706
Joined: ThuJun12, 2003 1:19:56 PM
Location: Perth OZ

Postby Browny » FriOct06, 2006 12:32:21 PM

@X-Tronic, er zijn hier op de club ook veel mensen die een auto het liefst origineel zien en niet houden van compleet verbouwde auto-tjes, hoe mooi gedaan ook, en liever hun geld steken in een goed onderstel en blokje.

Als je bijvoorbeeld een golf of polo-tje rijdt moet je haast wel tunen met autostyle bumpers etc. (of het wel heel mooi aanpakken) als je je wilt onderscheiden van de andere 30 VW-rijders uit de straat. Met een ax hoeft dat niet. :wink:
User avatar
Browny
Total admin
Total admin
 
Posts: 11195
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Postby X-TroniC » FriOct06, 2006 4:53:16 PM

Browny wrote:@X-Tronic, er zijn hier op de club ook veel mensen die een auto het liefst origineel zien en niet houden van compleet verbouwde auto-tjes, hoe mooi gedaan ook, en liever hun geld steken in een goed onderstel en blokje.

Als je bijvoorbeeld een golf of polo-tje rijdt moet je haast wel tunen met autostyle bumpers etc. (of het wel heel mooi aanpakken) als je je wilt onderscheiden van de andere 30 VW-rijders uit de straat. Met een AX hoeft dat niet. :wink:



tunen hoeft ook niet extreem te zijn. ik heb genoeg mooie wagens gezien die maar heel licht getuned zijn. al is het maar een speciale lak en een kleine onopvallende bodykit, of zelfs gewoon andre velgen.

voorbeeldje:http://images.google.be/imgres?imgurl=http://itabunacar.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/kadett.jpg&imgrefurl=http://itabunacar.tripod.com/id5.html&h=310&w=499&sz=20&hl=nl&start=3&tbnid=deQKGE5lAHAy6M:&tbnh=81&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dkadett%2Btuning%26svnum%3D10%26hl%3Dnl%26lr%3D%26sa%3DN

links boven (die kadett)
zo eenvoudig kan het zijn, en is toch mooi en strak.
X-TroniC
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 125
Joined: TueAug29, 2006 12:33:44 AM

Previous

Return to Andere merken

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests

cron