beetje met de stekker bij de pomp gerommeld en hij liep weer een paar dagen, nu wil ie helemaal niet meer
pomp rechtstreeks gevoed met 12V loopt prima
motor gestart en de voedingsstekker die naar de pomp toeloopt gemeten .. > 12V
enige wat ik nu nog kan bedenken is iets met het pomprelais onder de ecu ?
hoe zit dat bij een 1.1i uit '90 (type 1)
er zitten er 2 naast elkaar:
- welke doet wat
- wat voor relais is het
- hoe te testen
of weet iemand nog een andere mogelijke oorzaak van probleem




