Verschil in lambdasondes?

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Verschil in lambdasondes?

Postby Gerrit » SunJul22, 2012 11:27:02 PM

Hallo,

Ik begrijp er even niks meer van... Moet een nieuwe lambda bestellen aangezien voorverwarming van oude waarschijnlijk kapot is..

Als je hier even kijkt: http://www.mister-auto.nl/fl/lambdasond ... g3922.html

Dan zie je een hoop verschillende, ik ga uiteraard gewoon voor de bosch... Dan heb je de keus tussen zet er zelf een stekker op, rood-wit en blauw-zwart. Degene die er nu op zit is blauw-zwart dus dan zou ik die willen kiezen. Echter is het onderdeelnummer anders als degene die er bij mij nu opzit ( 0 258 003 087 ipv 0 258 003 078 ) en bij de blauw-zwarte staat tot 05/1991 terwijl de auto uit 07/1991 komt.

Wat is hier aan de hand? Wat is de juiste?
ikke ook signature
User avatar
Gerrit
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
 
Posts: 42
Joined: TueAug23, 2011 8:19:23 AM
Location: IJsselstein, Utrecht

Re: Verschil in lambdasondes?

Postby AlexanderB » MonJul23, 2012 12:15:32 AM

Maakt niet uit, is allemaal uitwisselbaar en hetzelfde.. als je maar niet perongeluk de boel verkeerdom aansluit, dan komt de magische rook dr uit en kan je weer n nieuwe halen.. (de enige die niet past is die met die 4polie brede stekker, die is voor saxo/106)

oh.. en duuuuur! ik zou gewoon eentje van de sloop halen, je hebt gauw genoeg door of ie zn werk doet, lijkt me.. (en doet ie t niet, ruil je m om.. zo aardig zijn ze hier iig wel..)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Verschil in lambdasondes?

Postby Gerrit » TueJul24, 2012 9:21:38 AM

Das helder! Sloop is wel waar opzich, maar haal toch ff een nieuwe, NGK lambda voor 80 euri kan ik em krijgen, lijkt mij prima en t autotje heeft afgelopen 3 maanden 9000 kilometer gereden dus hij heeft wel weer een kleinigheidje verdient, zo ist ook!

Bedankt
ikke ook signature
User avatar
Gerrit
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
 
Posts: 42
Joined: TueAug23, 2011 8:19:23 AM
Location: IJsselstein, Utrecht


Return to Electrisch/Electric

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron