Moderator: webmasters
CitroCin wrote:Als je m door een sloperij op laat halen dan moet je m wel rollend houden.
CitroCin wrote:Als je m door een sloperij op laat halen dan moet je m wel rollend houden.
Voor de rest maakt t niet uit.
En je hebt gelijk een vrijwaring, das ook wel lekker.
Een autodemontagebedrijf is verplicht om sloopauto’s aan te nemen. Echter hierin zijn wel een aantal regels verbonden:
· Het voertuig wordt aan de poort aangeboden
· Het voertuig wordt compleet aangeboden
· Het voertuig ligt niet vol met andere afvalstoffen (zoals vuilniszakken, sloopafval, extra banden of accu’s enz.)
Aan de eerste twee eisen voldoet uw voertuig niet. Het voertuig moet ergens opgehaald worden en is niet geheel compleet. Het demontagebedrijf is dan ook gerechtigd hier een kleine vergoeding voor te vragen. Het bedrijf krijgt weliswaar een kleine vergoeding voor het demonteren van het voertuig, maar bij voertuigen waar ook nog eens geen her te gebruiken onderdeel afgehaald kan worden, weegt dit lang niet op tegen de kosten van die worden gemaakt voor sloop van het voertuig. Er moeten namelijk een groot aantal materialen ook gedemonteerd worden. En voor voertuigen waar materialen van afgehaald zijn, kunnen ze deze ook niet claimen. Demontagebedrijven krijgen namelijk slechts premie als ze ook daadwerkelijk de materialen inleveren.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Users browsing this forum: No registered users and 33 guests