AX aanschaffen?

Algemene AXClub gerelateerde zaken

Moderator: webmasters

Postby Losroyos » MonMay10, 2010 9:56:47 AM

Punaxio wrote:
Bossinkje wrote:Dan moeten mijn ouders het betalen, maar zeker weten dat ze dat van mijn zakgeld in houden.

Is het nog hetzelfde verhaal als je 17 bent?


Dat zij het met jou persoonlijk oplossen spreekt voorzich, maar dat ze terughoudend zullen zijn er in omdat het voor hun een groot risico is niet zo vreemd.

Als je 17 bent en een auto koopt.. Ja, opzich leuk... Heb het ook gedaan.. Je kan er zelf wat aan knutselen maar frustrerend blijft 't wel, dat je niet kan rijden...


Klopt. Das echt naatje, daarom duw ik de laatste tijd de auto ook alleen nog maar en wil ik eig wachten met de koppaking tot dat ik ongv af mag rijden. Want dan kan ik er gewoon niet mee gaan rijden :P

Ik weet zker dat als ik nu koppaking vervang dat ik morge rondjes aan het rijden ben :P wel heel voorzichtig enzo maar tis wel fout :P
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Postby Bossinkje » MonMay10, 2010 2:13:42 PM

Ja maar dat weet je als je er 1 koopt. En ik ben eigenwijs, dus over een paar jaar heb ik een AX! :D (als ik het geld heb)
User avatar
Bossinkje
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 155
Joined: SatMay08, 2010 10:19:34 AM
Location: Enschede

Postby degene » MonMay10, 2010 5:58:23 PM

Bossinkje wrote:
degene wrote:Je weet wat men zegt over het aanschaffen van AX'en he?

Gewoon doen


Als je mij dat zo verteld dat doe ik het juist niet, helemaal gek geworden van die reclames.


Wen er maar vast aan :lol: (moest ik ook)

En verder.. als je je bakkie ergens weet te stallen eindje weg van huis, kun je natuurlijk zo af en toe met beleid een ritje maken.
Kan je later altijd nog tegen meneer de rechter zeggen als het zo ver is dat je sliep.
Verdachten van moord zijn ook vrijgesproken omdat ze zeiden dat ze sliepen.
(http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Onschuldige-slaapwandelmoord/)
User avatar
degene
AX Master
AX Master
 
Posts: 1717
Joined: TueOct13, 2009 12:25:50 AM
Location: Delft

Postby Bossinkje » MonMay10, 2010 8:55:18 PM

Nee, rijden ga ik niet aan beginnen als ik mijn rijbewijs niet heb! ;)

Benieuwd of die smoes zou gaan werken. :lol:

Enige stukjes die ik zou gaan rijden zou binnen naar buiten zijn, of andersom misschien.. Als ze mij dat toelaten. :lol:
User avatar
Bossinkje
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 155
Joined: SatMay08, 2010 10:19:34 AM
Location: Enschede

Postby Losroyos » MonMay10, 2010 9:02:30 PM

Ik rij vanaf de parkeer plaats 100 meter veder naar de voordeur om de auto te wassen en weer terug :P
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Postby Punaxio » MonMay10, 2010 9:22:51 PM

Bossinkje wrote:Nee, rijden ga ik niet aan beginnen als ik mijn rijbewijs niet heb! ;)


Zeg je nu.... :P
User avatar
Punaxio
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2040
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen

Postby mattias_v » MonMay10, 2010 9:32:49 PM

Punaxio wrote:
Bossinkje wrote:Nee, rijden ga ik niet aan beginnen als ik mijn rijbewijs niet heb! ;)


Zeg je nu.... :P


hihi zal zeer moeilijk worden hoor:p
Vanaf de eerste keer dat ik alleen heb met de auto gereden ben ik er echt verslaafd aan gekomen :D
Telkens als we nu met de auto ergens gaan mag men moeder mooi plaats nemen in de bijzitters stoel en ik rij wel:p

Het is echt vervelend als ik eens een week niet heb kunnen rijden... mja meestal kan ik in het weekend toch minstens 6 km rijden.. en meestal rij ik de zaterdag of de zondag dan nog een ritje (omdat ik zogezegd nog naar de bank moet) van zo'n 20km:D

Het irritante hieraan is wel dat men moeder het verbruik van de auto nu en dan controleerd en het is ze opgevallen dat het verbruik van de focus toch wel erg veel omhoog is gegaan:p
mja zij trekt de auto ook zelden boven de 2000 toeren.. en dan verwonderd zijn dat de auto zwart rookt en daar een opmerking voor krijgen bij de keuring....
Komt sinds ik alleen rij (rijbewijs heb) nooit meer voor dat hij zwart rookt:p
En zo zie je maar dat het toch eens goed is voor een autotje om eens tot aan het rode lijntje getrokken te worden:p In het geval van onze focus diesel 4500 rpm:D Alhoewel ie wel maar trekt vanaf 2500 tot 3500 ofzo en dan plots niets meer kan geven omdat zijn turbo op max zit.....
mattias_v
Vlotte starter
Vlotte starter
 
Posts: 21
Joined: TueMay04, 2010 6:29:37 PM
Location: Staden

Postby mattias_v » MonMay10, 2010 9:34:56 PM

ook grappig dat toen ik de auto zo'n 2 weken geleden in het weekend had gewassen en wat barstjes, scheuren in de banden had gezien en toen vroeg of ze eral vanaf wist en zij dat dat de banden eens zouden vervangen moeten worden...
Ze zei dat die bandjes er al 2 jaar opliggen en dat ze geen nieuwe moet kopen omdat die nog niet versleten zijn....
Tja zolang ze nu maar niet doorscheuren terwijl ik nog eens redelijk snel door de binnenbaantjes rij is het allemaal goed....
mattias_v
Vlotte starter
Vlotte starter
 
Posts: 21
Joined: TueMay04, 2010 6:29:37 PM
Location: Staden

Postby Bossinkje » TueMay11, 2010 8:02:22 AM

Punaxio wrote:
Bossinkje wrote:Nee, rijden ga ik niet aan beginnen als ik mijn rijbewijs niet heb! ;)


Zeg je nu.... :P


Dat zeg ik nu ja.. :roll:
User avatar
Bossinkje
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 155
Joined: SatMay08, 2010 10:19:34 AM
Location: Enschede

Previous

Return to Algemeen/General

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron