Geen tijd voor TRE S6 creme`

Algemene AXClub gerelateerde zaken

Moderator: webmasters

Geen tijd voor TRE S6 creme`

Postby Sandwich » SatMay29, 2010 5:45:08 PM

Beste AX liefhebber,

Helaas heb ik geen tijd meer om mijn AX 1.1 TRE S6 met creme interieur op te knappen. En dat is helaas wel een beetje veel nodig. Er is onlangs een stommerd op mijn skelter ingereden (linker achertlicht kapot, bumper beschadigd en deukje) en mijn contacslot is, uhm, afwezig. En ik ben buiten de APK (boete 90 euro). Nu weet ik dat deze versie toch een beetje geliefd is binnen de club.
Wat ik nu voorstel: ik zou graag weer een goede ax hebben maar er ook voor zorgen dat mijn ax binnen de club blijft. Iemand een idee of voorstel?

groet,
Bertram
it's all in the family
User avatar
Sandwich
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
 
Posts: 46
Joined: SunApr19, 2009 3:20:13 PM
Location: Zeist

Postby Pascal » SatMay29, 2010 7:20:10 PM

Foto?

Je stelt dus, als ik je verhaal begrijp, iets van een ruil voor?
Velen roepen wel moord en brand als het om behoud van een type I gaat, maar niemand heeft zin en tijd...om de portemonnaie te trekken..
Heel veel succes!
AX 1.0E '87
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
User avatar
Pascal
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 834
Joined: ThuOct12, 2006 7:39:46 PM

Postby Sandwich » SatMay29, 2010 9:33:03 PM

Pascal wrote:Foto?
Je stelt dus, als ik je verhaal begrijp, iets van een ruil voor?
Velen roepen wel moord en brand als het om behoud van een type I gaat, maar niemand heeft zin en tijd...om de portemonnaie te trekken..
Heel veel succes!


Dat kan inderdaad een ruil zijn. Ik ben nu op zoek naar toch een 5 bak ax.
Die 'ruil' kan ik ook zijn: adviseer/bezorg/ruil mijn een goede door mij betaalde AX tot 500 euro en je krijgt mijn klassieker mits deze binnen de club blijft! Ik heb echt weinig tijd om te zoeken maar wil wel graag in een AX blijven rijden. (apk voor een jaar wel veriest!) Dus een liefhebberverzoek met pijn in mijn hart :)

Of ieder ander goed voorstel.
it's all in the family
User avatar
Sandwich
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
 
Posts: 46
Joined: SunApr19, 2009 3:20:13 PM
Location: Zeist

Postby Pascal » SunMay30, 2010 7:35:00 AM

De vier- en vijfbak hebben dezelfde eindreductie, m.a.w: er is nauwelijks verschil in toeren in de hoogste versnelling bij dezelfde snelheid.
Alleen de TGS-uitvoering en de dieseltjes hebben een iets andere verhouding waardoor de toeren zakken.

Zoek gewoon een leuke 1.1i in welke uitvoering dan ook, er zijn er voldoende in die prijsklasse.
De carb-1.1 vindt wel een liefhebber, want die dingen hebben zo hun charme.
AX 1.0E '87
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
User avatar
Pascal
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 834
Joined: ThuOct12, 2006 7:39:46 PM

Postby MBa@NL » SunMay30, 2010 11:13:31 AM

Pascal wrote:Velen roepen wel moord en brand als het om behoud van een type I gaat, maar niemand heeft zin en tijd...om de portemonnaie te trekken..


Bij deze zal ik dan ook maar zeggen dat het mooi zou zijn als ie behouden blijft (al is het alleen al maar van wege het beige kleurig dash) maar wij hebben momenteel al 4 phase 1 AX'en.

Nog een erbij vinden wij geen probleem maar nu kunnen de buren het nog behappen. In de zomermaand met de caravan erbij hebben we 6 plaatsen in gebruik terwijl er in onze straat maar 8 plaatsen beschikbaar zijn.

Zou zeker deze AX graag willen overnemen, ook omdat ik er vorig jaar (of al weer 2 jaar terug?) al eens in gereden heb op Citromobile en hij gewoon super rijdt maar wij hebben er al gewoon te veel.
User avatar
MBa@NL
Archivaris
Archivaris
 
Posts: 7627
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel

Postby Sandwich » SunMay30, 2010 2:22:54 PM

Is dit : http://link.marktplaats.nl/350880407 iets? Iets duurder maar ziet er netjes uit.

Stiekum vind ik de K-Way van LindaEisa ( http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewt ... light=kway ) http://link.marktplaats.nl/350370091 ook wel leuk. (dakraampje!).

Tips zijn zeer welkom want ik moet snel aan een nieuwe!
it's all in the family
User avatar
Sandwich
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
 
Posts: 46
Joined: SunApr19, 2009 3:20:13 PM
Location: Zeist

Postby Sandwich » SunMay30, 2010 2:32:54 PM

Pascal wrote:Zoek gewoon een leuke 1.1i in welke uitvoering dan ook, er zijn er voldoende in die prijsklasse.


Tips? Zoals jullie weten ben ik een liefhebber maar geen kenner of technisch wonder ;)
User avatar
Sandwich
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
 
Posts: 46
Joined: SunApr19, 2009 3:20:13 PM
Location: Zeist

Postby Sandwich » SunMay30, 2010 2:38:39 PM

MBa@NL wrote:Bij deze zal ik dan ook maar zeggen dat het mooi zou zijn als ie behouden blijft .


Bij een van de Nieuwegein meetings was er, een jonger, iemand die mijn carbje heel graag zou overnemen. Ik weet zijn naam niet meer helaas. Jij wel? Misschien heeft hij interesse om er weer iets van te maken? Blijft de carb tenminste binnen de club en niet op de (oh horror!) sloop.
it's all in the family
User avatar
Sandwich
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
 
Posts: 46
Joined: SunApr19, 2009 3:20:13 PM
Location: Zeist

Postby Pascal » SatJun19, 2010 8:24:31 AM

Ik ben benieuwd: heeft het carb-AXje intussen al een andere eigenaar/ vertroetelaar gevonden?
AX 1.0E '87
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
User avatar
Pascal
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 834
Joined: ThuOct12, 2006 7:39:46 PM

Postby Punaxio » TueJun22, 2010 11:13:36 PM

Was ik ook benieuwd naar.

Moet zeggen dat hij mij wel heel erg kriebelt deze AX over te willen nemen. Had hem eens op een meeting gezien en 't is echt een leuk en uniek exemplaar!

En wat mankeert er technisch aan de auto? APK haalbaar of moet er nog veel aan gebeuren?

Maar wat moet ik me er nu bij voorstellen? AX ruilen tegen een AX die je zelf betaald..... ?

Heb ook niet superveel tijd aangezien ik 40 uur per week werk tegenwoordig en er nog een PLAISIR staat die wat aandacht behoeft maar deze moet een goed en lief baasje krijgen...!
User avatar
Punaxio
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2040
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen


Return to Algemeen/General

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 34 guests

cron