Moderator: webmasters
gigawebs wrote:Wen er maar aan, Volkswagen en Opel verkopen dacht ik nog steeds het beste... En het zijn gewoon goede en heerlijke auto's om in te rijden, dus waarom niet?
gigawebs wrote:Wen er maar aan, Volkswagen en Opel verkopen dacht ik nog steeds het beste... En het zijn gewoon goede en heerlijke auto's om in te rijden, dus waarom niet?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
CitroenZetiX wrote:gigawebs wrote:Wen er maar aan, Volkswagen en Opel verkopen dacht ik nog steeds het beste... En het zijn gewoon goede en heerlijke auto's om in te rijden, dus waarom niet?
Nou heb ik vernomen dat juist Citroen dit jaar de meest verkochte auto is, dus dat zal wel loslopen.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Rio97 wrote:En Mercedes heeft momenteel de leukste reclame voor bedrijfsauto's.
"It's a tough tough work!"
Maar wat ik eigenlijk niet begrijp.
Waarom zou je in godsnaam een berlingo willen huren als je een AX voor de deur hebt staan??
Achterbank eruit en gaan.
Laats mijn oude tekentafel weggebracht. Hup, gewoon achterin de AX.
Die driezitsbank die niet in de AX past, gaat ook echt niet in die berlingo passen.
CitroenZetiX wrote:
VW polo diesel is niet vooruit te branden bij acceleratie, Citroen wel. Het lijkt wel een benzine auto.
VW polo heeft een start and go systeem waar het lijkt alsof je op een hobbelpaard zit. Citroen daarentegen merkt je niks van de overgang.
Dus zo goed is die duitse degelijkheid nou ook weer niet.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
gigawebs wrote:En vanaf zaterdag heb je een trekhaak op je AX, dus kan je ook een aanhangertje huren toch? Pas op dat je geen Westfalia aanhanger neemt, die zijn ook Duits.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:hahahahhahahahahaha
Sorry, maar uit 'gevoels overweging' geen duitse bestelwagen huren is wel een beetje (boel) triest
Auto rassist ben je
(net als iedereen die iets duits rijd als foute mensen bestempelen... de meest verkochten VW is de polo en die word 90% van de tijd verkocht aan simpele gezinnen )
Wat als Citroen nou gewoon super charmante auto's maakt maar gewoon geen goede bestelwagens? Kom op, gedraag je als een volwassen en huur een bestelwagen omdat ie HANDIG is en niet om het freakin logo wat voor op staat.
Sterker, PSA werkt samen met duitsers om samen een betere auto te ontwikkelen (bijvoorbeeld http://www.autokanaal.be/nieuws/aid1014 ... uto-s.aspx) Nog even en alle merken behoren tot 1 groot merkgigawebs wrote:Wen er maar aan, Volkswagen en Opel verkopen dacht ik nog steeds het beste... En het zijn gewoon goede en heerlijke auto's om in te rijden, dus waarom niet?
Volkswagen en mercedes momenteel de grootste in bedrijfswagens ja Volkswagen transplofter en mercedes sprinter gevolgt door de mercedes vito en de volkswagen crafter.
gigawebs wrote:Ligt er aan waar je woont, in Amsterdam krijg je vaak een mooie Chevrolet. Hier in provincie Utrecht rijden ze alleen met Mercedes idd.
grietje wrote:haha mijn collega's zeggen nog:
Wat als je nu een ambulance nodig hebt en dit is een duitser weiger je dan ook in te stappen?
Of bel je eerst allerlei ziekenhuizen af "jaa hebben jullie een franse auto ambulance? Ja anders wil ik niet vervoerd worden hoor ! ":P
Volgens mij zijn ambu's bijna altijd merc's en vw's.
Users browsing this forum: No registered users and 26 guests