Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
pocketmech wrote:Ook leuk: in een tweetal dagen met een kluitje volk een standaard AX op 4gats onderstel en dikkere motor omzetten. Er zijn vast gegadigden die dit willen en de parts en huur willen betalen. Knutselaars die onder begeleiding ervaring op willen doen ook wel. Hardcore techneuten zijn er ook wel en iedereen lust vette hap en bier/fris. Heb wat voorbeelden van laro chassiswissels in engeland gezien.......Vet leuk en een dolgelukkige bezitter na afloop. Heb je ruimte voor een paar stretchers?
Wheelnut wrote:In zo'n geval zou voor mij een examen 1e Autotechnicus of een APK-cursus helpen, maar ik denk niet dat dat erin zit...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
pocketmech wrote:Ook leuk: in een tweetal dagen met een kluitje volk een standaard AX op 4gats onderstel en dikkere motor omzetten. Er zijn vast gegadigden die dit willen en de parts en huur willen betalen. Knutselaars die onder begeleiding ervaring op willen doen ook wel. Hardcore techneuten zijn er ook wel en iedereen lust vette hap en bier/fris. Heb wat voorbeelden van laro chassiswissels in engeland gezien.......Vet leuk en een dolgelukkige bezitter na afloop. Heb je ruimte voor een paar stretchers?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:Wheelnut wrote:In zo'n geval zou voor mij een examen 1e Autotechnicus of een APK-cursus helpen, maar ik denk niet dat dat erin zit...
Vind ik een hele goede van je en ga ik zeker proberen werk van te maken.
Drake wrote:ik denk dat er wel animo is maar vooral als er zaken als kosten en locatie wat concreter bekend zijn
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Browny wrote:Leuk initiatief romy!
Wees je er aub wel van bewust dat er ook risico's aanzitten. Het is zo lullig als de complete doppenset na afloop niet meer compleet is, iemand een setje dempers mist of iets dergelijks. Daarnaast zijn er misschien clubleden die denken alles te weten, maar meer kapot kunnen maken dan repareren of met (levens)gevaarlijke beun oplossingen werken.
Ik wil je initiatief absoluut niet de grond in boren, maar heb wel graag dat je je bovenstaande goed realiseert. De frikandellenmeeting gaat helaas niet meer door vanwege een soort voorval als hierboven benoemd.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Wheelnut wrote:grietje wrote:Wheelnut wrote:In zo'n geval zou voor mij een examen 1e Autotechnicus of een APK-cursus helpen, maar ik denk niet dat dat erin zit...
Vind ik een hele goede van je en ga ik zeker proberen werk van te maken.
Uhm, voor een examen 1e automonteur moet je, naar ik begrepen heb, in dienst zijn bij een autobedrijf (ben ik niet), én de bijbehorende MBO-3 theoriestof voldoende afgerond hebben (heb ik wél).
Voor een APK-examen moet je zelfs een aantal jaar ervaring hebben in het vak.
Voor een sleutelmeeting zal het er niet in zitten. Was ook meer als een grapje bedoeld :S...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Users browsing this forum: No registered users and 21 guests