Moderator: webmasters
Wheelnut wrote:Is die NFT een 8v, of een 16v? Is ook eigenlijk het punt niet.
Wat zijn nou de verschillen in onderstel/uitrusting tussen een VTR en een VTS?
Wheelnut wrote:Een vlug rondje gaspedaal.nl/marktplaats leert dat er maar een handjevol VTS 1.6i-16v's te koop staan voor wat ik uit kan/wil geven...
Als het ook daadwerkelijk 16v's zijn, en niet een "typefoutje"...
Dus tenzij ik veel geluk heb om een fatsoenlijke te vinden, die ook nog eens binnen een redelijke afstand van m'n woonplaats staat, en óók nog eens voor een schappelijke prijs, denk ik dat het sowieso een 8v wordt. Wel een 1.6...
Zijn er nog dingen waar ik speciaal op moet letten?
-Koppakking
-Roest achter koplampen
-Uitlaatpijp
-...?
kick-it wrote:-Roest dorpels onder achter zijruitjes. Je ziet t vaak niet vanwege de skirts.
-Roest wielkasten.
-achteras scheef.
-stuurbekrachtiging wil nog wel eens stuk gaan of gaan haperen.
Wheelnut wrote:Ah, okee.
Is die roest onder de skirts makkelijk te controleren? Of moeten de skirt daarvoor gedemonteerd worden?
En ik neem aan dat met "scheve achteras" die uitgelopen lagers bedoelt worden. Waardoor de wielen naar binnen gaan hellen?
Autoweek wrote:8v
66kW bij 5600 tpm
135Nm bij 3000tpm
16v
88kW bij 6600tpm
145Nm bij 5200tpm
Users browsing this forum: No registered users and 27 guests