MyCitroen Card

Algemene AXClub gerelateerde zaken

Moderator: webmasters

MyCitroen Card

Postby pcrodent » TueAug13, 2013 9:53:54 AM

Misschien vertel ik iets dat iedereen al weet, maar ik was zojuist mijn plaatselijke Citroën-man aan het googelen om hem misschien een APK te laten doen op de First Impression, en kwam dit tegen:
http://dealer.citroen.nl/oldenhage/serv ... troencard/

Iemand hier ervaring mee? Klinkt als een aardige deal (tja, 't is niet voor niets een dealer... :P), 5 tientjes voor een APK + "Wegenwacht Europa"... En niet eens een uitsluiting van oudere modellen. Tuurlijk, ik realiseer me dat het dan wel een APK van de dealer is en dat die weleens duurder willen uitpakken, maar ik heb me voorgenomen de plaatselijke dealer een kans te geven nadat ie me heel netjes en heel voordelig met m'n First-velgjes had geholpen, en ik toen ook een ad hoc CX/DS meeting op z'n parkeerplaats zag.
Kijk uit, een Cactussssss
User avatar
pcrodent
Moderator
Moderator
 
Posts: 5117
Joined: SatJun26, 2004 4:53:29 PM

Re: MyCitroen Card

Postby q01z » TueAug13, 2013 2:06:19 PM

klinkt inderdaad wel handig!

echter in de algemene voorwaarden lees je dat je auto wel in topconditie moet zijn voordat je het kaartje ontvangt...
Image
User avatar
q01z
Total admin
Total admin
 
Posts: 24271
Joined: WedApr07, 2004 7:58:52 PM
Location: Kapelle

Re: MyCitroen Card

Postby pcrodent » TueAug13, 2013 3:19:18 PM

Nouja, dat is voor interpretatie vatbaar (daarom hebben ze het denk ik ook zo opgeschreven). Het leest meer als "als we 'm APK keuren en er rammelt bovendien niks heel erg, dan is ie goed genoeg", maar voor hetzelfde geld zeggen ze op het moment dat je ernaar vraagt dat elke auto van >5 jaar oud "iets mankeert" dat ze eerst voor €500 willen maken...
Kijk uit, een Cactussssss
User avatar
pcrodent
Moderator
Moderator
 
Posts: 5117
Joined: SatJun26, 2004 4:53:29 PM

Re: MyCitroen Card

Postby Fruit » TueAug13, 2013 3:24:23 PM

Ik kan je vertellen dat het niet gaat lukken waarschijnlijk.... Bij mij zeiden ze dat ze te oud was. Op me xsara ging het wel makelijk.
Fruit
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 548
Joined: WedJan18, 2012 11:32:19 AM
Location: Zeeland/Axel

Re: MyCitroen Card

Postby Jurjenz » TueAug13, 2013 4:35:30 PM

Fruit wrote:Ik kan je vertellen dat het niet gaat lukken waarschijnlijk.... Bij mij zeiden ze dat ze te oud was. Op me xsara ging het wel makelijk.


Hoezo AX-discriminatie :(
Image
User avatar
Jurjenz
AX Master
AX Master
 
Posts: 1011
Joined: TueAug21, 2012 11:10:58 AM
Location: Groningen

Re: MyCitroen Card

Postby AlexanderB » TueAug13, 2013 5:03:46 PM

Moet je eens de voorwaarden gaan lezen, je kan m uberhaupt alleen aanvragen voor een volledig dealer-onderhouden auto, en ze dekken praktisch niks.
(vloeistoffen bijvullen en een reservelampje installeren kan je zelf ook wel, voor een hoop minder dan €50/jaar)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: MyCitroen Card

Postby Fruit » TueAug13, 2013 5:44:21 PM

Lampjes vervangen bij een xsaar gaat niet echt makelijk dus dan is het wel handy :D Voor de rest heb ik het ook meer als anwb vervanger. En volledig dealer onderhouden was onze xsaar niet. Heb bij de laaste apk beurt gevraagt of het kon en toen hebben ze het gelijk geregeld voor me :)
Fruit
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 548
Joined: WedJan18, 2012 11:32:19 AM
Location: Zeeland/Axel

Re: MyCitroen Card

Postby Rio97 » SunOct13, 2013 11:29:44 PM

Je link is van Oldenhage.
Altijd gezellig bij Johan. Ga er gewoon 's langs en als hij moeilijk doet gewoon dreigen dat we anders een clubmeeting bij hem op de stoep gaan houden, op zaterdag :twisted:

Veel dealers en garages hebben het momenteel moeilijk en proberen zich met dit soort acties te onderscheiden.
Er zit ook veel gebakken lucht bij (gratis vakantiecheck, gratis wintercheck).

Gratis hulp bij pech heb ik sowieso wel wat vraagtekens bij.
Betekent al snel dat je ergens (ook in Frankrijk) een week kan wachten tot eindelijk de bestelde onderdelen binnen zijn.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)
User avatar
Rio97
Total admin
Total admin
 
Posts: 6747
Joined: SunJul18, 2004 9:05:50 PM
Location: Delft


Return to Algemeen/General

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests

cron