ONGELOFELIJK!!!

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

ONGELOFELIJK!!!

Postby Mastenhose » WedSep15, 2010 9:15:23 PM

Zit ik lekker op m'n gemak een filmpje te kijken op SBS6, staat in eens die belachelijk Henk-Jan Smits in beeld, die ruw de film onderbreekt om reclame te maken voor één of ander belachelijk stinkprogramma...

Ik erger me dagelijks kapot aan alle storende effecten die ertussendoor komen, die niets met het programma te maken hebben dat ik probeer te kijken...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage
User avatar
Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
 
Posts: 7173
Joined: SunApr15, 2007 7:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Postby q01z » WedSep15, 2010 9:20:43 PM

idd ook kansloos irritant dat je halve scherm af en toe gevuld wordt met reclame boodschappen, TIJDENS een film of programma..
Image
User avatar
q01z
Total admin
Total admin
 
Posts: 24271
Joined: WedApr07, 2004 7:58:52 PM
Location: Kapelle

Postby DuFF » WedSep15, 2010 9:32:08 PM

JA TIJDENS de film gewoon he, met die rode stomme drukknop van 'm.


IK ZAL 'M IS DIEP IN ZIJN REET DUWEN ALS IK OOIT DIE KANS KRIJG.

verder hoop ik dat heel dat popstars in de grond wegzakt, want me film is nu net 1 keer onderbroken, en ik verwacht dat dat zo nog een keer gebeurd, dat was gister ook het geval.

Image

HENK JAN SJIT !
Spreken is goud, Ductape is zilver.
User avatar
DuFF
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 12205
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Postby MBa@NL » WedSep15, 2010 9:53:10 PM

Kwam betreft SBS laatst al een topic ergens tegen... KLIK

Net zoals een paar weken tergen met dat candid camera programma... wordt er tijdens een goed programma gewoon ingebroken voor dat flut programma :S
User avatar
MBa@NL
Archivaris
Archivaris
 
Posts: 7627
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel

Postby Mastenhose » WedSep15, 2010 9:53:13 PM

Ik vind het echt ronduit belachelijk, gewoon midden in de film, met die verschrikkelijke grafkop van 'm en die 'leuke' commentaren... Hélemaal vol van zichzelf, maar 't is en blijft gewoon een gigantische vetklep met een gigantische plofkop.... Hatecrimes moeten zwaar bestraft worden, m.u.v. hatecrimes aan 't adres van Henk-Jan Smits, die moeten beloond worden!!!
Het is dat er niets anders boeiends op TV is, anders was ik dat wel gaan kijken... ;)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage
User avatar
Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
 
Posts: 7173
Joined: SunApr15, 2007 7:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: ONGELOFELIJK!!!

Postby Rio97 » ThuSep16, 2010 12:39:05 AM

Mastenhose wrote:Zit ik lekker op m'n gemak een filmpje te kijken op SBS6,

Volgens mij is dit al een contradictie in terminis :lol:
Behalve naar wegmisbruikers en Top Gear kijk ik echt nooit naar sbs6. Dat continue reclame gedoe tussendoor word ik helemaal niet goed van, ongeacht wie het presenteert.
En van die 2 programma's is het ook al alleen maar omdat ze op vrijdagavond worden uitgezonden.

Maar Marco, er was toch ook voetbal op tv? :wink:
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)
User avatar
Rio97
Total admin
Total admin
 
Posts: 6747
Joined: SunJul18, 2004 9:05:50 PM
Location: Delft

Postby q01z » ThuSep16, 2010 10:16:09 AM

Rogier.. de laatste keer dat ik keek, was topgear nog op veronica, toch? ;)
Image
User avatar
q01z
Total admin
Total admin
 
Posts: 24271
Joined: WedApr07, 2004 7:58:52 PM
Location: Kapelle

Postby Rio97 » ThuSep16, 2010 12:13:36 PM

Is dat zo?
Ik zal morgen even opletten.

En die serie met die chagrijnige manke dokter?
Die staat thuis soms ook wel 's op.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)
User avatar
Rio97
Total admin
Total admin
 
Posts: 6747
Joined: SunJul18, 2004 9:05:50 PM
Location: Delft

Postby okke » ThuSep16, 2010 12:51:39 PM

q01z wrote:Rogier.. de laatste keer dat ik keek, was topgear nog op veronica, toch? ;)


Hij zal bedoelen de SBS groep (samen met Net 5) ;-). Maar is inderdaad super irri...ik vind het allemaal een stelletje campingzenders met heel af en toe een leuk programma.

Ja, House dan inderdaad erg leuk. Maar wordt al minder bij de ... herhaling!
Verkocht: AX 1.4i TGS donkergroen metallic cruising met 247.000Km (Nov. 2010).
User avatar
okke
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 137
Joined: TueJun20, 2006 1:45:55 PM
Location: Utrecht

Postby MNM(tm) » ThuSep16, 2010 12:53:29 PM

Da's de serie "House" en die is inderdaad te zien op SBS6.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)
User avatar
MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5977
Joined: SunSep24, 2006 11:24:38 AM
Location: Dirksland

Postby DuFF » ThuSep16, 2010 1:31:58 PM

Je zou bijna alles gaan downloaden/ digitaal tv kijken.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
User avatar
DuFF
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 12205
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Re: ONGELOFELIJK!!!

Postby MBa@NL » ThuSep16, 2010 2:27:04 PM

Rio97 wrote:
Mastenhose wrote:Zit ik lekker op m'n gemak een filmpje te kijken op SBS6,

Volgens mij is dit al een contradictie in terminis :lol:
Behalve naar wegmisbruikers en Top Gear kijk ik echt nooit naar sbs6. Dat continue reclame gedoe tussendoor word ik helemaal niet goed van, ongeacht wie het presenteert.
En van die 2 programma's is het ook al alleen maar omdat ze op vrijdagavond worden uitgezonden.


Top Gear behoor je op de BBC te kijken... geen reclame, geen zender logo, geen 1+ jaar achterloop, géén ondertiteling! Engelse humor ís niet te ondertitelen!!!

En wegmisbruikers is op internet terug te kijken zonder reclames (of je moet geen FireFox met AdBlock Plus hebben, dan heb je vooraf 1 reclame item)... hang je PC aan je TV en je kan het op grootbeeld bekijken... de beeldkwaliteit is dan niet denderend maar de kwaliteit van SBS via de TV denderd nog harder achteruit...
User avatar
MBa@NL
Archivaris
Archivaris
 
Posts: 7627
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel

Postby MNM(tm) » ThuSep16, 2010 3:55:31 PM

Heb je 't dan over de beeldkwaliteit of over de programma kwaliteit? :P

TopGear humor vind ik trouwens een van de weinige soorten 'Britse' humor die ik echt geniaal vindt. Ben het ook 100% met Michel eens: OPZOUTEN met die stomme, nooit kloppende en/of onvolledige ondertiteling!! :evil:

Da's overigens wèl een groot voordeel van de nieuwe HD kanalen: de meeste daarvan hebben geen 'hardcoded' ondertiteling meer in beeld, maar apart meegezonden. Je kunt dan in de digitale ontvanger(box), danwel in je TV (als je de in de TV ingebouwde DVB-C ontvanger gebruikt) de ondertitels wel of niet laten weergeven. :)
(Van Net5HD weet ik 100% zeker dat die dat doen. RTLxHD volgens mij weer niet. :roll:)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)
User avatar
MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5977
Joined: SunSep24, 2006 11:24:38 AM
Location: Dirksland

Postby MBa@NL » ThuSep16, 2010 5:53:40 PM

MNM(tm) wrote:TopGear humor vind ik trouwens een van de weinige soorten 'Britse' humor die ik echt geniaal vindt. Ben het ook 100% met Michel eens: OPZOUTEN met die stomme, nooit kloppende en/of onvolledige ondertiteling!! :evil:


Vooral inderdaad het verhaal niet kloppende...

Mooiste voorbeeld is van een jaar of 2/3 geleden (al was dat volgens mij op Discovery Channel) met Fifth Gear... Er werd gesproken over de Porsche Cayenne... dit werd dus vertaald als Porsche KN... zou de vertaler gewoon 0,0 autokennis hebben gehad? maar zo ook met technische dingen gaat het bijna altijd fout... vooral als ze het over motorblokken hebben... meestal gaat het dan mis bij "rockers"... de meest briljante, niet autotechnische, vertalingen heb ik daar al voor gezien... Van hamers tot artiesten zeg maar...

En wat betreft onvolledig dat is ok heel irritant... ik heb zelf de gewoonte dat als er ondertiteling is dat ik het toch ga lezen, met als gevolg dat ik maar de helft van het programma zie omdat ik meer hoor als dat er onder in beeld beschreven staat.
User avatar
MBa@NL
Archivaris
Archivaris
 
Posts: 7627
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel

Postby 2Black » FriSep17, 2010 7:30:56 PM

Dit is dus precies de reden dat we hier inmiddels CanalDigitaal met TripleSat hebben....
Met als heerlijk gevolg dat ik in HD BBC kan kijken, en BBC1, 2, 3 & 4 kan zien met daarnaast Channel4, More4, Film4 en ITV1 (ITV1 HD), 2, 3 & 4 en nog veel meer. Die laatste zenders hebben ook wel reclame maar het is stukken minder irritant en vooral veel korter.
RTL4, 5, 7 & 8, SBS6, Net5 en Veronica hoef ik gelukkig niet meer te zien. Enkel 'House' op donderdagavond.... waar ook ik werd lastiggevallen door die ene eikel van dat ene kinderprogramma waar kennelijk heel infantiel & dementerend nederland naar zit te kijken.
Ned1, 2 & 3 zie ik trouwens ook zelden... daarvan is ook het niveau inmiddels ver te zoeken.

Overigens, sinds we die satellietontvanger hebben kijk ik ook weer regelmatig naar duitse zenders!
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
User avatar
2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
 
Posts: 4825
Joined: SatJul16, 2005 12:14:48 PM
Location: Rheden


Return to Frustraties

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests

cron