verloren (overmatig gevloek)

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

verloren (overmatig gevloek)

Postby DuFF » ThuSep30, 2010 6:26:00 AM

Ik kan mezelf wel voor me kop schieten,

ik twijfel, ben gefrustreerd en gestresst tegelijk :x

k*t k*t k*t ronduit k*t nog is k*t ultrakut :(

ik zocht me een ongeluk naar me rijbewijs vanochtend, waar ook mijn werkpas bij zit, en beide moet ik hebben om te kunnen werken anders ben ik gewoon de lul :x .
Ik moet het mapje niet goed in mijn borstvakje hebben gestoken en dat het tussen me trui en overhemd is blijven hangen ....
huis afgezocht, auto afgezocht, parkeerplaats afgezocht, werkplek afgezocht....... :wall
:wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall




Nieuw rijbewijs aanvragen
Met het proces-verbaal kunt u een nieuw rijbewijs aanvragen bij de gemeente (stadsdeelkantoor) waar u staat ingeschreven. Ook moet u een kleurenpasfoto en een geldig identiteitsbewijs meenemen. De eisen aan de pasfoto zijn gelijk gesteld aan die van het paspoort. Een volledige weergave van de eisen vindt u op de website paspoortinformatie.nl. De gemeente neemt uw aanvraag in behandeling en als alles akkoord is, krijgt u een nieuw rijbewijs met dezelfde geldigheidsduur (verloopdatum) als het gestolen rijbewijs.

U moet rekening houden met een wachttijd van 5 werkdagen. Het is mogelijk om het rijbewijs sneller te krijgen met een spoedprocedure. Voor informatie over de spoedprocedure en met vragen over de benodigde documenten en de kosten kunt u terecht bij uw gemeente. Tot u het nieuwe rijbewijs heeft, mag u niet rijden. U moet namelijk in het bezit zijn van een geldig rijbewijs. De geldende boetes voor het niet kunnen tonen van een geldig rijbewijs vindt u in de Boetebase van het Openbaar Ministerie (OM).
Spreken is goud, Ductape is zilver.
User avatar
DuFF
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 12205
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Postby pcrodent » ThuSep30, 2010 7:43:56 AM

Maarrem... hoe vaak is jouw rijbewijs tot nu toe gecontroleerd door agenten in het verkeer?? Ik twee keer, en dat waren algemene controles. De laatste keer is zeker 3 jaar geleden, als het niet 4 is. Gewoon gaan rijden zonder... als je al een agent tegenkomt: "oh, ligt zeker nog thuis, kun je anders niet even in je computer kijken?"

Het enige wat ik echt k*t vind aan Nederland is dat als je rijbewijs wordt gestolen, je een boete moet betalen voor je een nieuwe krijgt. En nu komt het: die boete verschilt per gemeente. Soms is het 0, soms zo'n 25 euro. Daarmee bewerkstellig je echt dat de burger je onzinregels begrijpt. Lang leve de gemeente :roll: (en laat ik nou net in een van de duurdere gemeentes wonen... :( )

Anyway, succes met zoeken, hoop dat je je pasjes terugvindt!
Kijk uit, een Cactussssss
User avatar
pcrodent
Moderator
Moderator
 
Posts: 5117
Joined: SatJun26, 2004 4:53:29 PM

Postby Losroyos » ThuSep30, 2010 8:16:20 AM

Dat is inderdaad irritant. Succes met zoeken
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Postby Mastenhose » ThuSep30, 2010 10:42:47 AM

Da's idd goed k*t!
Succes met je zoektocht, en anders succes met je wandeling door het doolhof van allerlei instanties die je van het kastje naar de muur gaan sturen!
(Kun je digitaal aangifte van vermissing doen van je rijbewijs bij de politie? Misschien dat dat het proces wat kan versnellen?)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage
User avatar
Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
 
Posts: 7173
Joined: SunApr15, 2007 7:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Postby DuFF » ThuSep30, 2010 3:46:06 PM

Ben net op politiebureau geweest, heb nu een proces verbaal waarmee ik mag rondrijden, daar staat op dat me rijbewijs vermist is.
ik wacht het weekend even af, mogelijk geeft iemand het aan bij het politiebureau.

En anders maandag maar het nodige regel en papierwerk gaan afhandelen voor een nieuw rijbewijs en een nieuwe werkpas. :x
User avatar
DuFF
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 12205
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia


Return to Frustraties

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests

cron