Onleesbaar forum!

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Onleesbaar forum!

Postby Happytree » WedApr06, 2011 8:34:36 PM

Goedenavond,

Ik zit al een tijdje op een forum (zal de naam niet noemen) en daar is een update uitgevoerd. Nu vind ik dat de leesbaarheid en de duidelijkheid zo hard achteruit gegaan is dat overweeg serieuze stappen te zetten! is dit verstandig en welke aanpak heeft het meeste nut?

Met vriendelijk groet,

Jordi Blijboom
Happytree
AX Master
AX Master
 
Posts: 1446
Joined: MonFeb02, 2009 10:09:41 PM
Location: IJsselstein[UT]

Re: Onleesbaar forum!

Postby Bossie » WedApr06, 2011 8:38:11 PM

Tja Jordi, dan zul je eerst toch moeten vertellen welk forum het is. Dit is cruciale informatie om een gedegen advies te kunnen geven. Gelukkig is het niet dit forum. Hier heb je namelijk helemaal geen recht van spreken meer, sinds je geen Citroen AX meer hebt.
Image Image Image
User avatar
Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5919
Joined: SunMay07, 2006 4:24:23 PM
Location: Harderwijk

Re: Onleesbaar forum!

Postby jb » ThuApr07, 2011 8:51:13 PM

Bossie wrote: Hier heb je namelijk helemaal geen recht van spreken meer, sinds je geen Citroen AX meer hebt.


ik heb een citroen ax , dus mag hij spreken in mijn naam , en anders leen ik er wel ene aan jordi :D
dus jordi spreek maar :wink:
User avatar
jb
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 806
Joined: ThuApr09, 2009 2:46:33 PM
Location: zuidschote (belgie)

Re: Onleesbaar forum!

Postby Pgoddijn » SunApr10, 2011 3:46:48 PM

Ik heb 2 AX'jes, dus voldoende recht van spreken. Maar Jordi, als het over dit forum gaat, wat zou ik me dan moeten voorstellen bij "serieuze stappen"? En wat wil je met een open forum? En toch even onder het mom van "voor wat hoort wat", wat voor toegevoegde waarde heb je precies gehad op dit forum waardoor je recht zou hebben tot klagen? Bijdrage van (technische) informatie? Oplossingen aangedragen om de leesbaarheid van dit huidige format van het forum beter te maken?

Mijn persoonlijke mening over het forum: frustratie is er nog niet, maar echt lekker lezen is het niet. Avatars aan de rechter kant vind ik nog steeds vervelend, maar wat me voornamelijk stoort is dat het niet duidelijk is welk bericht van wie is. Voorheen zat daar een mooie balk tussen... Laten we er even vanuit gaan dat Q01z bekend is met het forum van Rallye.nl, dat zou toch wel enigszins na te bootsen zijn? Ok, daar draait de boel op vBulletin, maar het lijkt me zo te zien alleen een kwestie van de achtergrond van de titelbalk aanpassen naar rood of iets dergelijks. Kleur maakt me momenteel niet uit, functie boven looks.

P.S. Jan, geen onzin spuien trouwens, Q01z heeft ook een tijd lang geen AX gehad en zat toch mooi in het bestuur. Enkel een voorbeeld, maar dit soort reacties zijn ook niet eerlijk...
Last edited by Pgoddijn on SunApr10, 2011 3:51:02 PM, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2579
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Re: Onleesbaar forum!

Postby Drake » SunApr10, 2011 3:50:25 PM

Bossie wrote:Hier heb je namelijk helemaal geen recht van spreken meer, sinds je geen Citroen AX meer hebt.


Zullen we die even onthouden voor het geval je geen AX meer hebt :wink:, wees voorzichting met wat je wenst.

Mijn mening: beide reactie's zijn raar.
User avatar
Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 6247
Joined: MonApr25, 2005 12:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Re: Onleesbaar forum!

Postby Pgoddijn » SunApr10, 2011 3:51:59 PM

Lol! En instant is de leesbaarheid drastisch verbeterd door het wisselen van achtergronden! :-)

Tnx!!!
Image
User avatar
Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2579
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Re: Onleesbaar forum!

Postby Mastenhose » SunApr10, 2011 3:55:22 PM

Pgoddijn wrote:Lol! En instant is de leesbaarheid drastisch verbeterd door het wisselen van achtergronden! :-)

Tnx!!!


Ben benieuwd welke veranderingen jij ziet, Peter, hier is het namelijk nog hetzelfde als bijvoorbeeld gisteren..
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage
User avatar
Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
 
Posts: 7173
Joined: SunApr15, 2007 7:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: Onleesbaar forum!

Postby AlexanderB » SunApr10, 2011 4:16:23 PM

de om en om grijs-wit achtergrond van posts.. druk eens op ctrl-f5 of leeg je cache als je t nog niet hebt..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Postby Rio97 » SunApr10, 2011 4:17:34 PM

Happytree wrote:is dit verstandig en welke aanpak heeft het meeste nut?


Ik denk dat een berichtje sturen met opbouwende kritiek nuttiger werkt dan gaan dreigen met "serieuze stappen".
Jouw post is ook niet echt leesbaar (taalfouten) en duidelijk wat je nu precies wilt of bedoelt.
Wat ervaar je precies als onleesbaar en niet duidelijk?

Zo denk ik persoonlijk bijvoorbeeld dat 1 plaatje en opmerking in het onderschrift wel voldoende is.
En het telkens opnieuw noemen van het subject titel ook wel een beetje overbodig is.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)
User avatar
Rio97
Total admin
Total admin
 
Posts: 6747
Joined: SunJul18, 2004 9:05:50 PM
Location: Delft

Re: Onleesbaar forum!

Postby Mastenhose » SunApr10, 2011 4:19:15 PM

AlexanderB wrote:de om en om grijs-wit achtergrond van posts.. druk eens op ctrl-f5 of leeg je cache als je t nog niet hebt..


Dat zal Peter dan wel gedaan hebben, bij mij was het al grijs-wit om en om...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage
User avatar
Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
 
Posts: 7173
Joined: SunApr15, 2007 7:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Postby AXClub » SunApr10, 2011 4:43:36 PM

Voor al uw tips, ideeën, onderbouwde kritiek en op en aanmerkingen op het nieuwe forum loopt hier al een topic:
viewtopic.php?f=10&t=24309&start=120

Om het een beetje centraal te houden gaat hier een slotje op.

Jordi, als je het forum van de AXClub bedoelt willen wij je graag uitnodigen om je kritiek aan het bestuur te richten.
Met het vriendelijke verzoek wat je precies onduidelijk en onleesbaar vindt zodat iedereen er voordeel aan kan hebben.
User avatar
AXClub
Total admin
Total admin
 
Posts: 538
Joined: SatJun07, 2003 2:04:50 PM


Return to Frustraties

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests

cron