Volvo rijders

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Volvo rijders

Postby theohoutman » SunAug31, 2014 7:03:34 AM

Wie kan het me vertellen?

Zijnhet gasten die zo'n auto kopen om wat voor te willen stellen? Of zijn het regelrechte debielen die totaal niet kunnen rijden (en dus maar zo'n auto moeten rijden om het te overleven)?

Laatst alweer zo'n gek voor me gehad die het niet kon hebben dat ik hem in wou halen. En wat doet de maloot. Die geeft gas... (de vuile #$%#@!)

Kom je bij een wegversmalling aan... Ja ik was er toch echt eerst... neeeeee! Het hoog ge-eerde (kug kug) publiek in de volvo moest maars heel weinig ruimte geven want hij zou voorrang hebben....

Staat een vuilniswagen op straat en wat denk je. Meneer de volvorijdert denkt op mijn weghelft voor te kunnen gaan. En toen was hij van mij. Die kwam er mooi niet langs.... Zit die de debiel me dom kwaad en verbaast tegelijk aan te staren van: Laat je me niet voor???
Doe FF relAX
User avatar
theohoutman
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 138
Joined: SunAug10, 2014 2:04:41 PM
Location: Apeldoorn

Re: Volvo rijders

Postby Fruit » SunAug31, 2014 8:28:24 AM

Zo heb je er wel meer... BMW/ Audi die kunnen er ook wat van.
Fruit
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 548
Joined: WedJan18, 2012 11:32:19 AM
Location: Zeeland/Axel

Re: Volvo rijders

Postby Wheelnut » SunAug31, 2014 9:55:15 AM

Dat is gewoon de mentaliteit van Nederlandse automobilisten.
Ikke ikke ikke ikke ikke.
Het maakt niet echt uit waar ze dan in rijden.
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.
User avatar
Wheelnut
AX Master
AX Master
 
Posts: 1633
Joined: SatApr16, 2011 2:07:26 PM
Location: Dordrecht

Re: Volvo rijders

Postby Jurjenz » SunAug31, 2014 10:17:39 AM

Het is inderdaad ikke ikke ikke...

Ik heb mezelf al lang geleden afgeleerd om me er aan te ergeren, al wordt het me regelmatig wel moeilijk gemaakt. Als iemand een domme invoegactie doet met een telefoon aan zijn oor, dan schroom ik ook niet om lekker te toeteren om dan vervolgens met een dom gezicht te worden aangekeken..

:)
Image
User avatar
Jurjenz
AX Master
AX Master
 
Posts: 1011
Joined: TueAug21, 2012 11:10:58 AM
Location: Groningen

Re: Volvo rijders

Postby Svaan » SunAug31, 2014 12:10:31 PM

Das niet Volvo eigen, ook andere merken hebben dat soort rijders. En ja, ook Citroën.... :P

Ik zeg altijd dat die mensen ook de optie ''voorrang'' hebben aangevinkt bij het bestellen van de auto. Die mensen denken dat ze overal ook voorrang hebben en nemen dat ook.

En als je erop gaat letten, kom je er heel veel tegen in dezelfde auto, heel vreemd. Zo heb ik een tijdje een hekel gehad aan Peugeot 508 break rijders, vooral zwarte :lol: Slaat nergens op maartoch, paar keer op de snelweg afgesneden, of zo'n bumperklever, of linksrijder die niet aan de kant wil, en je krijgt er vanzelf een hekel aan...
User avatar
Svaan
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 359
Joined: SatJan28, 2012 12:24:04 AM


Return to Frustraties

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests

cron