hier alvast wat foto's van de gezellige meeting :
[/img]

Moderators: Browny, webmasters
[/img]



Pixels66 wrote:
valt me ook op dat de maker van deze foto de AX niet op de foto heeft gecentreerd, maar het meisje expres op de foto heeft meegenomen![]()



Pixels66 wrote:mooi afgewerkt die achterkant
*edit* net te laat...
valt me ook op dat de maker van deze foto de AX niet op de foto heeft gecentreerd, maar het meisje expres op de foto heeft meegenomen![]()
groetjes Sander






Rock's wrote:Pixels66 wrote:
valt me ook op dat de maker van deze foto de AX niet op de foto heeft gecentreerd, maar het meisje expres op de foto heeft meegenomen![]()
Dat zou Mandy niet doen......toch
Mocht de gefotografeerde dame een bekende zijn van de club,...... sorryik wou geen discussie starten.....
Heren,.......laten we ons ook concentreren op de andere foto's

Drake wrote:
Hoewel het 16v plaatje anders doet vermoeden lag er onder de kap een prachtige diesel (uitlaatspruitstuk zat aan de achterkant van het blok na een blik onder de auto)



Users browsing this forum: No registered users and 5 guests