foto's meeting 22-10

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

foto's meeting 22-10

Postby mandy » SunOct22, 2006 4:27:27 PM

ik zal de aftrap maar geven
hier alvast wat foto's van de gezellige meeting :

Image

Image

Image

Image

Image

Image[/img]

Image

Image
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P
User avatar
mandy
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 193
Joined: SunApr02, 2006 3:18:00 PM
Location: Oss-city

Postby mandy » SunOct22, 2006 4:30:02 PM

Image

Image

Image

Image

Image

Image
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P
User avatar
mandy
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 193
Joined: SunApr02, 2006 3:18:00 PM
Location: Oss-city

Postby mandy » SunOct22, 2006 4:32:40 PM

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

dat waren ze zijn er wel genoeg dacht ik zo :wink: op naar de volgende meeting
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P
User avatar
mandy
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 193
Joined: SunApr02, 2006 3:18:00 PM
Location: Oss-city

Postby arnie » SunOct22, 2006 4:50:02 PM

Haha, ik heb echt wat gemist!

Toen ik net aankwam waren er nog +-6 die-hard AX-clubbers aanwezig :lol: Volgende keer ben ik weer wat vroeger aanwezig...
Freude am Fahren.
User avatar
arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 6111
Joined: SunSep14, 2003 8:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam

Postby Axrulezzz » SunOct22, 2006 5:23:40 PM

leuk leuk leuk die fotos!

Ziet er super uit! Jammer dat ik t weer gemist heb :(
AX GT LIMITED
Axrulezzz
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 125
Joined: WedOct29, 2003 12:17:08 PM
Location: Middelharnis

Postby Pixels66 » SunOct22, 2006 5:55:42 PM

was blij dat ik toch nog ff kon kome, weliswaar met de zalm roze saxo van me moeder, maar goed... wat een drukte ook zeg...
Pixels66
AX Master
AX Master
 
Posts: 1639
Joined: TueJun13, 2006 10:50:05 PM
Location: Rijswijk

Postby Rock's » SunOct22, 2006 6:16:15 PM

Soow ! :shock: .......... mooie foto :roll: :oops:

Image
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
User avatar
Rock's
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7397
Joined: SatJun14, 2003 4:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel

Postby Axrulezzz » SunOct22, 2006 6:20:08 PM

ja ik ben ook dol op de gestroomlijnde achterkant van ... :lol:
AX GT LIMITED
Axrulezzz
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 125
Joined: WedOct29, 2003 12:17:08 PM
Location: Middelharnis

Postby Pixels66 » SunOct22, 2006 6:24:13 PM

mooi afgewerkt die achterkant

*edit* net te laat...

valt me ook op dat de maker van deze foto de ax niet op de foto heeft gecentreerd, maar het meisje expres op de foto heeft meegenomen :lol:

groetjes Sander
Pixels66
AX Master
AX Master
 
Posts: 1639
Joined: TueJun13, 2006 10:50:05 PM
Location: Rijswijk

Postby tank_driver » SunOct22, 2006 6:48:49 PM

ja mooie ax :D
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!
User avatar
tank_driver
AX Master
AX Master
 
Posts: 1969
Joined: WedAug04, 2004 8:42:58 PM
Location: Eindhoven

Postby Rock's » SunOct22, 2006 6:51:55 PM

Pixels66 wrote:
valt me ook op dat de maker van deze foto de AX niet op de foto heeft gecentreerd, maar het meisje expres op de foto heeft meegenomen :lol:



Dat zou Mandy niet doen......toch :roll:

Mocht de gefotografeerde dame een bekende zijn van de club,...... sorry :oops: ik wou geen discussie starten.....

Heren,.......laten we ons ook concentreren op de andere foto's :)
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
User avatar
Rock's
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7397
Joined: SatJun14, 2003 4:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel

Postby mandy » SunOct22, 2006 6:58:49 PM

Pixels66 wrote:mooi afgewerkt die achterkant

*edit* net te laat...

valt me ook op dat de maker van deze foto de AX niet op de foto heeft gecentreerd, maar het meisje expres op de foto heeft meegenomen :lol:

groetjes Sander


mannen letten ook altijd op andere dingen he . ja daar zijn het mannen voor :wink: heb haar er niet expres opgezet , kon moeilijk op schempje kijken van de telefoon . was mij niet opgevallen . maar daar letten wij vrouwen niet op . :P
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P
User avatar
mandy
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 193
Joined: SunApr02, 2006 3:18:00 PM
Location: Oss-city

Postby Pixels66 » SunOct22, 2006 7:16:14 PM

haha nee sorry :wink:

zal me weer inhouden, zijn er trouwens nog meer foto's?
Pixels66
AX Master
AX Master
 
Posts: 1639
Joined: TueJun13, 2006 10:50:05 PM
Location: Rijswijk

Postby Speederdd » SunOct22, 2006 7:40:41 PM

hier zijn dan meer fotos :

10u15 : snel naar werk rijden en mijn baas redden (opendeurdag + demotoestel die het ni wou doen)
11u : richting Breda ..... en dan willen de mensen niet meer achter me rijden... groot witte wolk die me volgd.
ff stoppen, dan komt de rook van alle kanten uit :
Image

water ook :
Image

13u30 : na een beetje knutsellen ben ik toch maar aangekomen !

Het was heel gezellig, hier enkele fotos :

Image

Image

Image

Image

De tweede belg :
Image

Image

en nog Axs :
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

en zo stond mijn GT carb met AEZ
Image


De non Ax :

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Speederdd
AX Master
AX Master
 
Posts: 1694
Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)

Postby Drake » SunOct22, 2006 7:43:23 PM

Image

Image

Hoewel het 16v plaatje anders doet vermoeden lag er onder de kap een prachtige diesel (uitlaatspruitstuk zat aan de achterkant van het blok na een blik onder de auto :wink: )
User avatar
Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 6247
Joined: MonApr25, 2005 12:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Postby XerroR » SunOct22, 2006 8:18:33 PM

Rock's wrote:
Pixels66 wrote:
valt me ook op dat de maker van deze foto de AX niet op de foto heeft gecentreerd, maar het meisje expres op de foto heeft meegenomen :lol:



Dat zou Mandy niet doen......toch :roll:

Mocht de gefotografeerde dame een bekende zijn van de club,...... sorry :oops: ik wou geen discussie starten.....

Heren,.......laten we ons ook concentreren op de andere foto's :)


Zal het doorgeven aan mijn zusje :)

Het was weer lekker druk en droog!!!
leuke pics op CS zijn er ook nog een paar te vinden
User avatar
XerroR
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
 
Posts: 9
Joined: SatFeb14, 2004 11:12:35 PM

Postby arnie » SunOct22, 2006 8:20:08 PM

Drake wrote:Image

Image

Hoewel het 16v plaatje anders doet vermoeden lag er onder de kap een prachtige diesel (uitlaatspruitstuk zat aan de achterkant van het blok na een blik onder de auto :wink: )


Deze staat te koop toch :wink:

Edit: Was deze niet maar deze
Freude am Fahren.
User avatar
arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 6111
Joined: SunSep14, 2003 8:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam

Postby AX_Powah » SunOct22, 2006 8:33:52 PM

Mooie fotos!! Hij lijkt haast wel af mijn auto :roll:
...
duurt nog heel lang :wink:
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!
User avatar
AX_Powah
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2565
Joined: ThuJul10, 2003 2:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode

Postby Fietspomp » SunOct22, 2006 9:07:09 PM

Waaa ik baal er nog steeds van dat ik er niet was....

Mooie foto's, vooral die happers bij velen in de motorkap vind ik mooi!
User avatar
Fietspomp
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 529
Joined: MonAug21, 2006 6:33:45 PM
Location: Vlissingen

Meeting

Postby chantal » SunOct22, 2006 9:09:22 PM

Dat hebben jullie snel gefix'ed met die foto's!
Dit was mijn eerste AX meeting. Ik vond het heel leuk om andere ax'jes te zien!
Vinden jullie mijne ook mooi?? (rode 5-deurs met verstralers en kentekenplaat met CHANTAL) :D[/img]
User avatar
chantal
AX Starter
AX Starter
 
Posts: 13
Joined: TueAug22, 2006 9:26:21 AM
Location: Loosdrecht

Next

Return to Agenda en Meetings

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests