ICCCR 2016: Kamperen met de AX Clubs

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Re: ICCCR 2016: Kamperen met de AX Clubs

Postby Bossie » TueJul12, 2016 11:55:23 AM

Enkel auto's van kampeerders zijn toegelaten op het kampeerterrein. De kampeerders krijgen hiervoor bij de entree een sticker voor op de auto die dit aangeeft. Auto's van niet-kampeerders moeten voor zover ik weet op het parkeerterrein.

Uit het campingregelement:
Bij aankomst worden uw tickets gescand en krijgt u een campingsticker op de auto en een afhaalbewijs. Ga naar de camping en richt uw kampeerplaats in. Met het afhaalbewijs kunt u uw welkomstpakket ophalen op het evenemententerrein. Hierin zijn ook de polsbandjes die toegang geven tot de camping.
Image Image Image
User avatar
Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5919
Joined: SunMay07, 2006 4:24:23 PM
Location: Harderwijk

Re: ICCCR 2016: Kamperen met de AX Clubs

Postby j0achim » WedAug03, 2016 9:01:18 AM

Ik heb mijn GTI opgegeven voor de evenementen regeling, ik mag volgende week dus in ieder geval rijden, ook als ik de APK niet op tijd voor elkaar krijg :jump:
Ik ga naar alle waarschijnlijkheid donderdag ochtend die kant op. Mijn vader zal achter me aan rijden met de VW California, hij neemt mijn campeerspullen en de partytent mee. Deze is uit mijn hoofd 6 bij 4.
Deze kunnen we als club gebruiken voor algemeen gebruik. In de loop van zondag dan graag ook weer collectief opruimen.
Weet iemand waar ik de VW van mijn vader even kan aanmelden, zodat hij het terrein op kan om de spullen af te geven? Daarna gaat hij gelijk weer weg. Ook zou het handig zijn om in de partytent 220 te hebben. Dan zou ik graag mijn koelbox in de tent neerzetten, en dan kan ik mijn telefoon daar ook opladen. Dan heb ik geen stroom bij de tent nodig. Ik denk dat dit voor meer zal gelden.
Ook is het misschien handig om de partytent op de een of andere manier aan te melden. Maar ook daar weet ik niet zo goed waar te beginnen. Wat is jullie idee hierover?
j0achim
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 744
Joined: TueApr12, 2011 8:25:20 AM
Location: Schoonhoven

Re: ICCCR 2016: Kamperen met de AX Clubs

Postby Bossie » TueAug09, 2016 8:34:19 AM

Gisteren ben ik terug gekomen van vakantie. Vandaag (waarschijnlijk ergens in de avond) krijgen de voor de camping aangemelde leden bericht van mij. Ik ga de lijst updaten en volgens mij zijn onze 30 plekken op de camping ruim gevuld. Jullie krijgen dan onder andere het reserveringsnummer van de clubplek.

Morgen ga ik al naar Middachten om kamp op te slaan en ook om de tent op het club ontmoetingsterrein op te zetten.
Image Image Image
User avatar
Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5919
Joined: SunMay07, 2006 4:24:23 PM
Location: Harderwijk

Re: ICCCR 2016: Kamperen met de AX Clubs

Postby j0achim » WedAug10, 2016 10:33:32 PM

Hi Jan,

Goede berichten, veel plezier alvast. Bedankt voor alle inzet!
Ik heb net de hus ingeladen en kom morgen in de loop van de ochtend die kant op.
j0achim
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 744
Joined: TueApr12, 2011 8:25:20 AM
Location: Schoonhoven

Re: ICCCR 2016: Kamperen met de AX Clubs

Postby Koen88 » ThuAug18, 2016 3:01:12 PM

https://flic.kr/s/aHskBSAP2V

Linkje naar mijn Flickr album van de ICCCR2016.
'95 AX 1.1i Volcane 207dkm.

'93 BX 14 Deauville 232dkm.

Hobbelen vs. zweven.
Kart vs. slagschip.
Fun vs. comfort.
Koen88
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 100
Joined: WedJan20, 2016 11:14:16 AM
Location: Noord Brabant

Previous

Return to Agenda en Meetings

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests

cron