CitroMobile 2017 "Citroën, une joie de vivre"

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

CitroMobile 2017 "Citroën, une joie de vivre"

Postby j0achim » MonMay01, 2017 9:25:48 AM

Komend weekend staat de CitoMobile voor de deur, CitroMobile is een groot evenement voor een ieder die Citroën een warm hart toe draagt.
voor de locatie is wederom de Expo Haarlemmermeer in Vijfhuizen gekozen. Dit ligt tussen Hoofddorp en Haarlem. http://www.citromobile.nl/

Duizenden klassieke Citroëns op de parkeerplaats en een hal waar zo ongeveer alles wat met het merk te maken heeft wordt verkocht en de diverse clubs zich presenteren. Eén van de grootste Citroën beurzen ter wereld.
Schaalmodellen, onderdelen uit 1957 of juist uit 1975, brochures uit 1983, fuseeprikkers, etc etc. alles is er te koop.

Het thema dit jaar is:
Citroën, une joie de vivre.
Dit is vrij vertaald, levensvreugde.

Net als voorgaande jaren hebben ook wij weer een clubstand waar clubleden aanwezig zijn en voorbijgangers te vertellen hoe leuk de AxClub is. Ook zullen we gezamelijk met de DS3 Club reclame maken voor de aanstaande toertocht.

Hiervoor zoeken wij een aantal clubleden per dag. We hebben per dag 4 kaarten beschikbaar.
Afgelopen jaren stonden we eigenlijk de hele dag met vier mensen op de stand. Dat heeft een GROOT voordeel, er kan afgewisseld worden, dus beetje rondlopen over de beurs en parkeerplaats en een praatje gaan maken overal.
Er wordt dus niet verwacht dat je de hele tijd op je plek blijft zitten (als de stand maar bemand blijft en dat enigszins afgewisseld wordt).
Verder wordt er op de stand voor koffie gezorgd en krijg je een vrijkaart: gratis toegang tot Citromobile!
Vrijwilligers op zaterdag 9:00 a 9:30 uur aanwezig zijn, zondag om 10:00.
Zondag na afloop helpen we een handje met het afbreken van het thema gedeelte.

Leden die graag op de stand willen staan graag in dit topic reageren!
En per pb je echte naam, achternaam, telefoonnummer even sturen.
Voor deze gelegenheid is al een klein commité opgezet vanuit het bestuur. Dit Commité bestaat uit mij (Sander), Bossie(Jan) en Brownie (Ivar), wij zijn ook zo veel als mogelijk het hele weekend aanwezig.

Zaterdag:
1. Cindy
2. Paul
3. Henk (waarschijnlijk)
4. Michel (waarschijnlijk)

Zondag:
1. Glen
2. Koen
3. Henk (waarschijnlijk)
4. Michel (waarschijnlijk)
j0achim
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 744
Joined: TueApr12, 2011 8:25:20 AM
Location: Schoonhoven

Re: CitroMobile 2017 "Citroën, une joie de vivre"

Postby j0achim » MonMay01, 2017 9:29:32 AM

Voor dit evenement ben ik ook op zoek naar foto's en video's welke we kunnen presenteren op een scherm. Als je wat hebt wat ik kan gebruiken hoor ik het graag.
j0achim
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 744
Joined: TueApr12, 2011 8:25:20 AM
Location: Schoonhoven

CitroMobile 2017 "Citroën, une joie de vivre"

Postby KMvrtr » MonMay01, 2017 3:03:53 PM

Ik ben er beide dagen, maar ik sta al op een andere stand.
Maar ik komen zeker even langslopen, for old times sake.

Zal vanavond eens kijken of ik nog geschikte foto's heb.
User avatar
KMvrtr
AX Master
AX Master
 
Posts: 1440
Joined: FriSep12, 2003 8:21:33 PM
Location: Almere

Re: CitroMobile 2017 "Citroën, une joie de vivre"

Postby Bossie » TueMay02, 2017 9:11:58 AM

Image
Image Image Image
User avatar
Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5919
Joined: SunMay07, 2006 4:24:23 PM
Location: Harderwijk


Re: CitroMobile 2017 "Citroën, une joie de vivre"

Postby Bossie » SatMay06, 2017 5:20:17 AM

Wij zijn klaar voor Citromobile. Kom komend weekend gezellig langs :) ImageImage
Image Image Image
User avatar
Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5919
Joined: SunMay07, 2006 4:24:23 PM
Location: Harderwijk



Re: CitroMobile 2017 "Citroën, une joie de vivre"

Postby Fruit » SatMay06, 2017 10:34:25 AM

Veel plezier iedereen..
Fruit
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 548
Joined: WedJan18, 2012 11:32:19 AM
Location: Zeeland/Axel

Re: CitroMobile 2017 "Citroën, une joie de vivre"

Postby KMvrtr » SunMay07, 2017 9:29:34 PM

Ik vond het erg tof om de AX club weer eens te zien. Veel bekende gezichten, was leuk!
User avatar
KMvrtr
AX Master
AX Master
 
Posts: 1440
Joined: FriSep12, 2003 8:21:33 PM
Location: Almere

Re: CitroMobile 2017 "Citroën, une joie de vivre"

Postby j0achim » MonMay08, 2017 9:12:30 AM

Het was zeker een geslaagd weekend, ik heb wat nieuwe mensen ontmoet en wat oude bekenden weer gesproken.

Afgelopen vrijdag zijn Jan, Ivar en ik op pad geweest om de club stand op te bouwen. Ivar is bij Joost in Oss de cabrio op wezen halen, en Jan en ik zijn na de lunch richting Vijfhuizen gereden:
Image
De hal waar we stonden leek wel een soort mierennest, overal gebeurde wel iets. Als er dan een race AX door de hal rijdt zie je toch iedereen even opkijken en bij velen kwam er een kleine glimlach op de gezichten.
Toen Ivar ook aanwezig was hebben we de cabrio op z'n plek gezet, en Ivar wat extra zuurstof gegeven...
Jan kon paspoppen lenen, dus die heeft hij leuk aangekleed in in de rode GT gezet, ook beachboy Harry een mooi clubshirt aan getrokken, we kregen wel commentaar van het letteratelier dat Harry geen onderbroek aan had. (ik betwijfel of ze dit er vonden :0)

Image

Ook de kaartjes opgehaald voor de beursbemanning voor komende dagen:
Image

Ook nog even de puntjes op de i zetten, en de rode GT laten shinen:
Image

Ivar had een etentje en ik een verjaardag, dus wij zijn wat eerder weg gegaan, en de stand zo achter gelaten:
Image
Image

Daarna is Jan nog even loco gegaan, en heeft er echt wat moois van gemaakt, mede dankzij Citrobag.
Image

De volgende dag waren we al weer vroeg aanwezig vandaag waren Jan en ik er om de clubstandbemanning op te vangen. Michel, Henk, Cindy en Paul hebben de hele dag gezorgd dat de stand bemand was.
Ook was de nieuwe generatie clubleden van de partij:
Image

Tussen de middag werd de friet gesponsord door de DS3 ownersclub :)
Image
Image

Dag 1 was dus al geslaagd, dag twee kregen we weer hulp van Michal en Henk, vandaag hadden ook Glen en Koen aangegeven dat wilde mee helpen. Joost is ook de hele dag van de partij geweest.
Helaas kon Koen het toch niet laten...
Image

Ik heb ook mijn motorhelm meegenomen aangezien Dino poets demo's gaf, hij heeft mijn vizier weer als nieuw gemaakt en er een coating op gezet tegen water, dat is echt bizar hoe dat eraf loopt.

Image

Doordat ik zoveel mensen heb gesproken, en ook lekker over de beurs heb gewandeld, heb ik niet zo veel foto's meer, maar het was leuk om mensen te spreken. Je merkt dat de AX toch bij veel mensen leuke herinneringen oproept. Ook zijn er de eerste voorzichtige ideeën uitgewisseld wat we kunnen doen bij het 15 jarige bestaan van de AXClub volgend jaar.

Ook dag 2 is voorbij gevlogen en toen kwam het moment van opruimen weer. Ivar kwam einde van de middag de cabrio weer ophalen, en we hadden in mum van tijd de spullen weer netjes opgeruimd. Gelukkig had Jan hulp van 4 man, om te kijken of hij de rode GT wel juist vast maakte :lol:
Image

Iedereen bedankt voor de inzet! Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
j0achim
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 744
Joined: TueApr12, 2011 8:25:20 AM
Location: Schoonhoven

Re: CitroMobile 2017 "Citroën, une joie de vivre"

Postby Glen » MonMay08, 2017 7:27:21 PM

Was zeker weer gezellig! leuk verslag Sander.
User avatar
Glen
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 128
Joined: TueJan31, 2012 3:48:55 PM
Location: Haarlem


Return to Agenda en Meetings

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests