Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Bossie wrote:Als je sloten toch bevroren zijn, niet lopen klooien en je sleutel verwarmen met een aansteker, maar mond op het slot (de cylinder) en even goed blazen. Nu kun je je slot wel gewoon met de sleutel openen. Het blazen eventueel enkele keren herhalen.
rockfordbreda wrote:Bossie wrote:Als je sloten toch bevroren zijn, niet lopen klooien en je sleutel verwarmen met een aansteker, maar mond op het slot (de cylinder) en even goed blazen. Nu kun je je slot wel gewoon met de sleutel openen. Het blazen eventueel enkele keren herhalen.
Lekker al dat zout in je mond
De deuren zouden nu wel redelijk vol met zout zitten en vuiligheid van de weg.....
TTF wrote:voor de diesel rijders, even 2x voorgloeien wil nog wel eens helpen
MNM(tm) wrote:TTF wrote:voor de diesel rijders, even 2x voorgloeien wil nog wel eens helpen
Persoonlijk raad ik dat dus af!
Je voorgloei-relais bepaalt op zich al goed genoeg hoe lang er voor gegloeid wordt.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
denny wrote:hoe k*t het ook is, een koude auto met dit weer beslaat ook niet. Dus aanjager vol aan op de ruiten en verwarming uit. zogauw de auto ontdooit is kan je binnen gaan stoken.
Verder helpt het ook enorm als hij in een garage staat en met dit pekelweer gewoon niet buiten komt hahahaha.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Return to Technische/Technical F.A.Q. (eerder gestelde vragen met antwoorden!)
Users browsing this forum: No registered users and 22 guests