Moderator: webmasters
Elsje wrote:zijn alle gemelde storingen actueel ?
of kan het zijn dat iets al verholpen is maar dat ie de eerstvolgende keer dat je uitleest die melding toch nog geeft..
chrono wrote:ik heb het ook geprobeerd, maar ik denk dat ik de juite stekker bij de comp niet kan vinden.
Er hangt wel een groene, maar die heeft geen genummerde code, en functioneerd ook niet.......
Ik neem toch aan dat de stekker uit de comp. komt?
chrono wrote:ik heb het ook geprobeerd, maar ik denk dat ik de juite stekker bij de comp niet kan vinden.
Er hangt wel een groene, maar die heeft geen genummerde code, en functioneerd ook niet.......
Ik neem toch aan dat de stekker uit de comp. komt?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
chrono wrote:Ik ga het opnieuw proberen.
Ik had/heb geen stekker en heb dus een puntje aan het draadje gedraaid en in de groene stekker gedouwd (beide gaatjes om de beurt, fijn om te weten dat het geen kwaad kan ) en die andere aan de accupool (leek mij aarde genoeg).
WYD wrote:Kan iemand nog antwoord geven op de vraag van chrono?
Ik zie namelijk ook alleen maar die stekker die hij op z'n laatste foto laat zien.
Ook bij mij wil het uitlezen niet lukken. Ik krijg geen enkel knipperend lampje te zien, behalve de lampjes die standaard continue branden op contactslotstand 2.
WYD wrote:Kan iemand nog antwoord geven op de vraag van chrono?
Ik zie namelijk ook alleen maar die stekker die hij op z'n laatste foto laat zien.
Ook bij mij wil het uitlezen niet lukken. Ik krijg geen enkel knipperend lampje te zien, behalve de lampjes die standaard continue branden op contactslotstand 2.
WYD wrote:Oke thnx!
Dan ga ik maar eens kijken of mijn motormanagementlampje het überhaupt wel doet
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Wheelnut wrote:In m'n handboek staat dat het het contact met het groene draadje moet zijn.
Bij mij was dit ook zo.
Misschien helpt dit in de zoektocht naar het goede contactje?
Return to Technische/Technical F.A.Q. (eerder gestelde vragen met antwoorden!)
Users browsing this forum: No registered users and 15 guests