Achtervolgd richting Antwerpen (België)

Plaats hier alle gespotte AX 'jes en overige aanverwante zaken.

Moderator: webmasters

Achtervolgd richting Antwerpen (België)

Postby citrofenwick » SunNov16, 2008 9:25:45 PM

Ik rijd zonet van de meeting naar huis en een km of 30 voor Antwerpen gok ik komt er plots een ax achter mij rijden. Toen ik versnelde, versnelde hij mee en kwam hij terug netjes achter mij rijden. En dat gedurende toch wel 20km.

Hij had een Nl kenteken, maar omdat zijn koplampen opstonden kon ik het niet lezen.

Iemand van hier?
AX-kopen is verslavend.
User avatar
citrofenwick
Total admin
Total admin
 
Posts: 4011
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)

Re: Achtervolgd richting Antwerpen (België)

Postby denny » MonNov17, 2008 9:11:18 AM

citrofenwick wrote:Ik rijd zonet van de meeting naar huis en een km of 30 voor Antwerpen gok ik komt er plots een AX achter mij rijden. Toen ik versnelde, versnelde hij mee en kwam hij terug netjes achter mij rijden. En dat gedurende toch wel 20km.

Hij had een Nl kenteken, maar omdat zijn koplampen opstonden kon ik het niet lezen.

Iemand van hier?


reed je in een ax? heb nl wel een belgische volvo het leven goed zuur gemaakt op weg naar breda
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
denny
AX weirdo
AX weirdo
 
Posts: 3154
Joined: ThuJun19, 2003 10:36:41 AM
Location: breda

Re: Achtervolgd richting Antwerpen (België)

Postby citrofenwick » MonNov17, 2008 12:45:15 PM

denny wrote:
citrofenwick wrote:Ik rijd zonet van de meeting naar huis en een km of 30 voor Antwerpen gok ik komt er plots een AX achter mij rijden. Toen ik versnelde, versnelde hij mee en kwam hij terug netjes achter mij rijden. En dat gedurende toch wel 20km.

Hij had een Nl kenteken, maar omdat zijn koplampen opstonden kon ik het niet lezen.

Iemand van hier?


reed je in een AX? heb nl wel een belgische volvo het leven goed zuur gemaakt op weg naar breda

Ja, in de GT5. En jij zal het niet geweest zijn want ik was sneller 8)
AX-kopen is verslavend.
User avatar
citrofenwick
Total admin
Total admin
 
Posts: 4011
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)

Re: Achtervolgd richting Antwerpen (België)

Postby denny » MonNov17, 2008 1:27:59 PM

citrofenwick wrote:Ja, in de GT5. En jij zal het niet geweest zijn want ik was sneller 8)


dan ben ik het niet geweest nee anders had je ook niet meer dan de achterkant gezien denk ik. :lol:

Welke kleur auto?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
denny
AX weirdo
AX weirdo
 
Posts: 3154
Joined: ThuJun19, 2003 10:36:41 AM
Location: breda

Re: Achtervolgd richting Antwerpen (België)

Postby citrofenwick » MonNov17, 2008 7:49:51 PM

denny wrote:
citrofenwick wrote:Ja, in de GT5. En jij zal het niet geweest zijn want ik was sneller 8)


dan ben ik het niet geweest nee anders had je ook niet meer dan de achterkant gezien denk ik. :lol:

Welke kleur auto?


Weet ik helaas niet. Hij is achter me gebleven. Ik weet enkel dat hij zeker en vast moeite deed om achter mij te blijven rijden, dat het een ax was, en dat het een Nl'er was.

Kzal tegen de volgende keer naar nl een lichtkrans met axclub reclame in de ax hangen :P
AX-kopen is verslavend.
User avatar
citrofenwick
Total admin
Total admin
 
Posts: 4011
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)


Return to Gespot

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests

cron