Moderator: webmasters
rally wrote:
wie heeft deze auto ooit gezien tijdens een rally/sprint
denny wrote:die AX, welke kleuren heeft die nog meer gehad? ik heb vast wel foto's.
Kan me ook nog een sport herinneren van de gebroeders eikelboom. Er reed ook altijd een donkere AX GTI mee. Dan de AX van Leon Meijers in groep N.
Die laatste de 106 staat te koop op marktplaats geloof ik. Maar ja wie kent die auto beter dan jij zou ik zeggen
Moet zeggen hij staat hier vlakbij in rijen maar echt er van af wil hij niet hoor. Terwijl er toch serieus op geboden is.
en volgens mij zijn die drie auto's van dezelfde persoon geweest.
Ik ben ook bezig geweest met een maxi (zelfbouw). Maar helaas om privé redenen gaat dat geen doorgang vinden. Dus nog een jaartje heuvelklimmen, slalommen met de vertrouwde setup maar dan met een iets betere (lees snellere motor) en een betere ophanging.
Maar volgens mij hebben we het daar op rallysport.nl ook al eens over gehad.
raoel wrote:ik vind dat pijltje bij het sleepoog wel leuk, is het verplicht in de rally om dat aan te geven? ik denk dat ik er ook 1 ga stickeren
denny wrote:vraagje he, Die AX GTI van jouw. Op wat voor onderstel staat die?
en dan ben ik voornl geintereseerd in veersterktes icm met dempers?
rally wrote:denny wrote:vraagje he, Die AX GTI van jouw. Op wat voor onderstel staat die?
en dan ben ik voornl geintereseerd in veersterktes icm met dempers?
staat op koni's rondom voor sparco veren. draagarmen en achteras op teflon bussen. dikke torsy stangen.
denny wrote:rally wrote:denny wrote:vraagje he, Die AX GTI van jouw. Op wat voor onderstel staat die?
en dan ben ik voornl geintereseerd in veersterktes icm met dempers?
staat op koni's rondom voor sparco veren. draagarmen en achteras op teflon bussen. dikke torsy stangen.
welke maat torsiestangen? wat is de hardheid van die sparcoveren?
Koni's heb ik zelf nu ook maar voor mijn doel vind ik ze teveel beperkingen hebben. Ik ga kijken voor groep N bilstein icm torsie 21-22mm, 24 mm arb, voorveren op 200-220 lbs.inch.
denny wrote:heuvelklim, trackday, slalom en uiteindelijk misschien ooit nog eens rallysprint.
Maar het zwaartepunt ligt op heuvelklim wat dus zeer dicht bij rally op asfalt neerkomt.
Dus een redelijk strakke compromisloze auto. Tis geen dagelijks vervoer zeg maar.
Users browsing this forum: No registered users and 30 guests