wel 4 a 5 axjes

Plaats hier alle gespotte AX 'jes en overige aanverwante zaken.

Moderator: webmasters

wel 4 a 5 axjes

Postby DuFF » FriApr03, 2009 7:21:53 PM

net op het nieuws, helaas wel op de sloop :(

en ookal krijg ik zoveel geld toe, me ax gaat echt nog niet naar de sloop :? :)
Spreken is goud, Ductape is zilver.
User avatar
DuFF
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 12205
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Postby grietje » FriApr03, 2009 7:24:40 PM

Dat zag ik net ook.....

stomme slooppremie, daar gaan alle leuke/zeldzame axjes :(
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM

Postby Mastenhose » FriApr03, 2009 7:26:00 PM

Ik vind die €750,- tot €1000,- die je 'toe' zou krijgen maar matig, je koopt er verder eigenlijk niets voor terug...
Vind 't een beetje een bullshit-verhaal eerlijk gezegd, die slooppremie.

Vind 't vooral jammer dat er op deze manier leuke autootjes uit 't straatbeeld gaan verdwijnen...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage
User avatar
Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
 
Posts: 7173
Joined: SunApr15, 2007 7:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Postby grietje » FriApr03, 2009 7:29:05 PM

Mastenhose wrote:Ik vind die €750,- tot €1000,- die je 'toe' zou krijgen maar matig, je koopt er verder eigenlijk niets voor terug...
Vind 't een beetje een bullshit-verhaal eerlijk gezegd, die slooppremie.

Vind 't vooral jammer dat er op deze manier leuke autootjes uit 't straatbeeld gaan verdwijnen...


Ja je moet er alleen wel een auto van NA 2001 voor terug kopen. Ik weet niet of je hebt gezien wat die kosten :P Maar dat kan ik dus echt niet betalen he :D dus ik zou het zoiezo al niet krijgen
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM

Postby Mastenhose » FriApr03, 2009 7:39:38 PM

Je moet er inderdaad nog een hoop geld bijleggen voor een auto van 2001 of jonger aan te schaffen.
Ik denk op mijn beurt: Mensen die een oudere auto rijden, rijden die niet voor niets...Of er is geen geld voor wat jongers, of ze zijn gewoon blij met 't autootje dat ze hebben.

Het voordeel van een oud autootje is ook, dat je daar nog wel 't een en ander zelf aan kan doen. Met al die electra in die nieuwere auto's, en motorruimtes waarin je nergens bij kan...PFFFF....Doe mij maar een oudje! :D
Bij m'n Xsara kun je amper je stadslicht vervangen aan de linkerzijde, vanwege de ABS-unit die daar zit...:S
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage
User avatar
Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
 
Posts: 7173
Joined: SunApr15, 2007 7:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Postby grietje » FriApr03, 2009 7:46:25 PM

ja maar, de allernieuwste autos kan dat wel weer he! Nieuwe eis dat mensen dat zelf kunnen, veiligheidseis ;)

Maar idd, zoiets denk ik dus ook. Maar mijn GT gaat niet weg, maar het moet toch niet zo worden dat t straks de laatste zwarte GT word....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM

Postby Mastenhose » FriApr03, 2009 7:54:34 PM

Ik vind m'n AX een heerlijk autootje, wil 'm voorlopig ook niet kwijt.
Als er een andere auto komt, zal 't i.p.v. de Xsara zijn!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage
User avatar
Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
 
Posts: 7173
Joined: SunApr15, 2007 7:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Postby TTF » FriApr03, 2009 10:28:24 PM

grietje wrote:Dat zag ik net ook.....

stomme slooppremie, daar gaan alle leuke/zeldzame axjes :(


idd.. door die regeling gaan er veel leuke autos naar de sloop, gebruik ze dan voor de export
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroen Ax 1.6 gti 92'


Image Image
User avatar
TTF
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5416
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Postby Mastenhose » FriApr03, 2009 10:32:17 PM

TTF wrote:
grietje wrote:Dat zag ik net ook.....

stomme slooppremie, daar gaan alle leuke/zeldzame axjes :(


idd.. door die regeling gaan er veel leuke autos naar de sloop, gebruik ze dan voor de export


Tsja...Als je nu een ´oude´ Toyota bezit, mag je je rijk rekenen...
Een Corolla van bijv. ´97 brengt rustig nog €3000,- op, omdat ze in Afrika erg geliefd zijn...
Oude Suzuki Alto's, de zwaarste uitvoering, worden hier in NL gesloopt voor de motoren. Deze gaan allemaal naar Afghanistan, daar is de alto niet met dit motortype geleverd, en om met 5 man in zo'n gebakkie de berg op te moeten, kunnen ze wel wat extra 'power' gebruiken!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage
User avatar
Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
 
Posts: 7173
Joined: SunApr15, 2007 7:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Postby TTF » FriApr03, 2009 10:39:51 PM

moet je je golf tdi eens op internet aanbieden.. :roll: wat voor telefoontjes je dan krijgt en wat ze dan willen geven .. 2000 euro onder de goedkoopste op marktplaats durven ze rustig te bieden.. ( 1000euro voor een golf 4 :evil: :twisted: :lol: )
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroen Ax 1.6 gti 92'


Image Image
User avatar
TTF
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5416
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Postby keesAX » SatApr04, 2009 10:36:51 AM

Mastenhose wrote:Ik vind die €750,- tot €1000,- die je 'toe' zou krijgen maar matig, je koopt er verder eigenlijk niets voor terug...
Vind 't een beetje een bullshit-verhaal eerlijk gezegd, die slooppremie.

Vind 't vooral jammer dat er op deze manier leuke autootjes uit 't straatbeeld gaan verdwijnen...


als ik dat kreeg voor mijn auto op de sloopt was die snel weg..
User avatar
keesAX
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 50
Joined: ThuJan22, 2009 6:12:36 PM
Location: Rinsumageest

Postby Popmart » SatApr04, 2009 3:41:29 PM

Inderdaad erg jammer dat zo oude mooie autos uit het straatbeeld verdwijnen. Ik kan er altijd wel van genieten, iets wat ik niet kan zeggen met al die grijze 13 in dozijn auto's van tegenwoordig.
User avatar
Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2262
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken

Postby lindap89 » SunMay03, 2009 7:11:28 PM

Echt jammer idd dat die autootjes uit het straatbeeld verdwijnen! De auto's van tegenwoordig lijken allemaal op elkaar. En hoezo zou je een AX slopen! Ze zeggen oude auto's zijn niet zuinig en zorgen voor een hoop uitstoot; maar nieuwe auto's kunnen er ook wel wat van hoor! Denk aan de Hummer om eens een extreem voorbeeld te noemen!

Mijn AXje krijg je echt niet naar de sloop! Ben er veel te gek op! Hij rijdt veel te lekker en ziet er nog te mooi uit :wink:
Weer op zoek naar Citroën
lindap89
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 290
Joined: FriMay01, 2009 4:21:32 PM
Location: Rhenen


Return to Gespot

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests

cron