rotterdam, hv-jp-72 met politie op de hielen :P

Plaats hier alle gespotte AX 'jes en overige aanverwante zaken.

Moderator: webmasters

Postby Richie3301 » WedMay12, 2010 8:25:42 AM

Ik ben het met je eens dat je normaal als Nederlander wel een beetje in het voordeel bent in Rotterdam, maar deze vent was zelf geen volbloed Hollander (o o nu gaat het topic de verkeerde kant op) dus dat mocht me helaas niet helpen.

Ik wacht de post van het CJIB af en dan zal ik jullie wel laten weten wat het gaat worden!

Ken je trouwens die vent in die CLK amg die door Kralingen rond rijdt? Als er iemand van doorrijden houdt, dan is hij het wel namelijk! Blijf me erover verbazen dat hij nog nooit iemand heeft dood gereden, want hij pakt meestal de Oostzeedijk beneden met 100+
Richie3301
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 62
Joined: SunOct07, 2007 5:26:07 PM

Postby v.andriessen » WedMay12, 2010 11:40:41 AM

Richie3301 wrote:Ken je trouwens die vent in die CLK amg die door Kralingen rond rijdt? Als er iemand van doorrijden houdt, dan is hij het wel namelijk! Blijf me erover verbazen dat hij nog nooit iemand heeft dood gereden, want hij pakt meestal de Oostzeedijk beneden met 100+



welke van de 250? Er rijdt er bij mij een die er uit ziet als binladen him self.
(maar nu gaat het topic toch echt de verkeerde kant op :wink: )
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
User avatar
v.andriessen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2364
Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
Location: Rotterdam

Postby Tijmen » WedMay12, 2010 6:39:39 PM

Nog steeds één basisregel... agenten zijn ook mensen(soms wel aparte); normaal doen helpt al wat en met een beetje mazzel kun je ze in je voordeel beinvloeden.

Ik rij ook bijna overal hard (LOL...met je 1.9 kale diesel? *kuch...tractor*), maar dan wel waar het kan.
AX GTI '91
User avatar
Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2774
Joined: ThuJun22, 2006 8:48:06 AM
Location: DD

Re: rotterdam, hv-jp-72 met politie op de hielen :P

Postby Elsje » SunMay30, 2010 8:37:43 PM

Richie3301 wrote:wachten op de post van de vriendelijke vrienden uit Leeuwarden...

Toch leuk dat ik eindelijk een keer gespot ben hier! :D


woon jij in leeuwarden en zit je 'hier' op de hockey ?

v.andriessen wrote:Nou ik rij dagelijks als een malle door het kralingse bos....


ehm.. wat doe jij daar vincent?
groet,
elsje
:)

Done: ax kopen
User avatar
Elsje
Clubmonteur
Clubmonteur
 
Posts: 1326
Joined: SunMar20, 2005 9:26:47 PM
Location: rotterdam

Re: rotterdam, hv-jp-72 met politie op de hielen :P

Postby v.andriessen » SunMay30, 2010 9:17:20 PM

Elsje wrote:
Richie3301 wrote:wachten op de post van de vriendelijke vrienden uit Leeuwarden...

Toch leuk dat ik eindelijk een keer gespot ben hier! :D


woon jij in leeuwarden en zit je 'hier' op de hockey ?

v.andriessen wrote:Nou ik rij dagelijks als een malle door het kralingse bos....


ehm.. wat doe jij daar vincent?


Eh... in leeuwarden worden de bekeuringen geschreven die hij binnenkort op de post krijgt? :wink:

Er zit een autosloop op de metaalweg... dan moet ik door het kralingse bos en als ik er door heen rijd wil ik wel dat de flora en fauna goed te eten hebben :wink:
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
User avatar
v.andriessen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2364
Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
Location: Rotterdam

Postby jk » SunMay30, 2010 10:40:29 PM

Richie3301 wrote:Ken je trouwens die vent in die CLK amg die door Kralingen rond rijdt? Als er iemand van doorrijden houdt, dan is hij het wel namelijk! Blijf me erover verbazen dat hij nog nooit iemand heeft dood gereden, want hij pakt meestal de Oostzeedijk beneden met 100+


Heeft Abou een Mercedes dan? :D
Die woont in de Hoflaan vlakbij de Oostzeedijk Beneden.
Of is het zijn bode? :D :D :D
User avatar
jk
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 815
Joined: SatAug04, 2007 8:56:51 PM
Location: Regio Breda

Postby Richie3301 » MonMay31, 2010 11:26:33 AM

Abou heeft inderdaad een mercedes, zo'n C-estate in het grijs. Hij woont tegenover het politiebureau op de Hoflaan. Hij had het hele eerste stuk Oostzeedijk beneden met een gele streep laten verfen, zodat hij een vluchtroute had ?! :roll: Maar dat is nu weer weg, omdat je nergens meer kon parkeren!

Abou rijdt echter niet in een clk amg! En gelukkig ook geen 100+ door mn straat...
Richie3301
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 62
Joined: SunOct07, 2007 5:26:07 PM

Postby jk » MonMay31, 2010 2:25:04 PM

Richie3301 wrote:Abou heeft inderdaad een mercedes, zo'n C-estate in het grijs. Hij woont tegenover het politiebureau op de Hoflaan. Hij had het hele eerste stuk Oostzeedijk beneden met een gele streep laten verfen, zodat hij een vluchtroute had ?! :roll: Maar dat is nu weer weg, omdat je nergens meer kon parkeren!

Abou rijdt echter niet in een clk amg! En gelukkig ook geen 100+ door mn straat...


:D :D :D
User avatar
jk
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 815
Joined: SatAug04, 2007 8:56:51 PM
Location: Regio Breda

Postby jk » MonMay31, 2010 2:34:41 PM

User avatar
jk
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 815
Joined: SatAug04, 2007 8:56:51 PM
Location: Regio Breda

Previous

Return to Gespot

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests