Punaxio???

Plaats hier alle gespotte AX 'jes en overige aanverwante zaken.

Moderator: webmasters

Punaxio???

Postby citrofreak » TueJun15, 2010 10:36:28 PM

Volgens mij heb ik maandag 7 juni Punaxio ingehaald op de A28 ter hoogte van Meppel. Ik heb nog druk lopen zwaaien en knipperen en ik kreeg gele mistlampseintjes terug. Maar volgens mij dacht de beste medeclubper dat er een compleet geschifte idioot in die grijze Xantia break zat.... :P
ImageImage
User avatar
citrofreak
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 434
Joined: SunJun20, 2004 11:24:13 AM
Location: zweeloo

Postby Punaxio » TueJun15, 2010 11:05:17 PM

Hahaha! Dat kan heel goed. In reed toen terug van een vermoeiend clubweekend in Frankrijk.

Heb je waarschijnlijk daarom niet zien rijden, was té moe om op het verkeer te letten :lol:
Kan me niet herinneren te hebben geseind naar een Xantia, in dat geval zal ik ongetwijfeld hebben gedacht dat er een medecitrofiel naar mij seinde.

.. Maargoed, wat kan ik nog wel herinneren van die reis.....

haha.


Edit:

Overigens, woonplaats: Zweelo. Waar precies in Zweelo woon je? Ik kom er tegenwoordig iedere dag voor 't werk en kan me herinneren laatst een grijze xantia vanuit Zweelo richting Noord-Sleen zag rijden. Weet niet of jij dat was? Ik reed in ieder geval in een Opel Vivaro van Koskamp.
User avatar
Punaxio
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2040
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen

Postby citrofreak » WedJun16, 2010 6:19:24 PM

Dat je moe was was te merken. Ik reed je voorbij met mijn Cruisecontrol op 120. Dus je had er niet echt de vaart in...

Ik woon echt midden in Zweeloo. Schuin tegenover de Rabo (zie foto's op mijn wie is wie) Je hebt mijn vriendin wel es gespot toen ze nog haar Furio had met 23 op de deuren. Als je voor Koskamp door Zweeloo rijd moet je vast naar Mekkes of Germs.
ImageImage
User avatar
citrofreak
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 434
Joined: SunJun20, 2004 11:24:13 AM
Location: zweeloo

Postby Punaxio » WedJun16, 2010 7:26:36 PM

Heb inderdaad constant 90 km/u per uur gereden.

Mekkes is Aalden he! ;) maar daar kom ik ook af en toe.
Sowieso iedere dag naar Germs.

Heb inderdaad die rode Furio een aantal keer zien rijden en gespot.
User avatar
Punaxio
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2040
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen


Return to Gespot

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests

cron