APK stress, beginnen we weeeer

Alle vragen en antwoorden over APK, samengevat in 1 forum

Moderator: webmasters

APK stress, beginnen we weeeer

Postby grietje » ThuJul19, 2007 5:20:47 PM

Bah, is die grijze er net doorheen, bedenk ik me net dat die blauwe al over een maand moet! :shock:

Hoe gaat ie dat in hemelsnaam halen...

- spoorverbreders
- geen kat
- uitstekende wielen
- rood achteruit rijlicht
- zoiezo 1 gespoten achterlicht (lichtjes rood, wel amper te zien, maar toch) achteruit rij licht is dus rood, en knippers achter ook rood! (dat mag denk ik niet?)
- je rijd hem zo door zn handrem heen


Dunnere spoorverbreders zijn betaalt en bestelt, maar ja, ik wacht er al 2 weken op... Dan heeft ie alsnog wel spoorverbreders maar steken de wielen niet meer uit. Maar dan heeft ie nog een scherpe rand bij de achter wielkas.

Gordels zitten aan de binnenzijde aan de stoelframe, Deuren zijn binnenuit niet op slot of van slot te doen, mistlampen werken momenteel even niet (geen idee waarom niet)
en last but nog least er hangt natuurlijk een ander blok in.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM

Postby q01z » ThuJul19, 2007 5:33:35 PM

om alvast even te schrappen;

-mistlichten: bolletjes eruit halen en klaar dan zijn ze niet aangesloten dus hoeven ze niet te werken
-achterlichten: muts, we hebben 6 axjes! dan hebben we wel 1 paar achterlichten hoor
-kat: dan hangen we wel even een uitlaat over
-spoorverbreders: ik heb ook 5mm, mag je wel lenen
-handrem: je weet nu hoe je m moet stellen toch? ;)
-ander motorblok: lekker boeiend! tis geen RDW keuring..

zo, dat scheelt he?
:)
Image
User avatar
q01z
Total admin
Total admin
 
Posts: 24271
Joined: WedApr07, 2004 7:58:52 PM
Location: Kapelle

Postby kevin.broke » ThuJul19, 2007 5:44:08 PM

Ik ga even de feministische achterban van de AXClub op m'n naam halen:

LET WOMEN MAKE PROBLEMS FOR MEN TO SOLVE THEM! ;) :lol:
kevin.broke
AX Spaster Mammer
 
Posts: 10133
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Postby MNM(tm) » ThuJul19, 2007 7:10:38 PM

-mistlichten: gewoon schakelaar uit je dash trekken. Klaar. :)
('t is naar mijn idee niet verstandig om de (halogeen-)lampjes uit de verstralers te halen, omdat die dingen nogal (over-)gevoelig zijn voor (huid-)vet en daarnaast kan er ook vocht in de verstralers komen, wat een snelle aftakeling tot gevolg kan hebben.)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)
User avatar
MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5977
Joined: SunSep24, 2006 11:24:38 AM
Location: Dirksland

Postby grietje » ThuJul19, 2007 7:12:23 PM

MNM(tm) wrote:-mistlichten: gewoon schakelaar uit je dash trekken. Klaar. :)


mij rode was toen echt afgekeurd
overigens heb ik geen schakelaar van mistlampen, hij zit geschakelt op achteruit verwarming maar die heb ik niet.

dus daar komen ze nooit achter, maar
volgens mij moet je e afplakken, want sier lampen moeten ook werken...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM

Postby MNM(tm) » ThuJul19, 2007 7:17:27 PM

Van m'n vorige Volcane was 1 verstraler vanbinnen verroest.
Kerel van de garage wist me te vertellen dat dat een APK afkeur zou zijn als de lampen aan gezet konden worden. Zo niet: geen probleem.
Hij heeft toen de draden van de lampen losgetrokken, maar verwijderen van de schakelaar geeft 't zelfde resultaat. ;)
Dus volgens mij is het zo dat zolang ze niet op een normale manier aan gezet kunnen worden, geen APK afkeur als ze brak zijn.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)
User avatar
MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5977
Joined: SunSep24, 2006 11:24:38 AM
Location: Dirksland

Postby grietje » ThuJul19, 2007 7:18:40 PM

MNM(tm) wrote:Van m'n vorige Volcane was 1 verstraler vanbinnen verroest.
Kerel van de garage wist me te vertellen dat dat een APK afkeur zou zijn als de lampen aan gezet konden worden. Zo niet: geen probleem.
Hij heeft toen de draden van de lampen losgetrokken, maar verwijderen van de schakelaar geeft 't zelfde resultaat. ;)
Dus volgens mij is het zo dat zolang ze niet op een normale manier aan gezet kunnen worden, geen APK afkeur als ze brak zijn.


maar ze zijn eigenlijk gewoon goed, alleen zit ergens een draadje niet goed :P
want ze deden het eerst wel altijd haha

maar goed, in dat geval zou ik niets hoeven doen, want op de achteruitverwarming knop doen ze toch niets en een mistlamp knop heb ik niet :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM


Return to APK

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests