Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
BooT wrote:tis idd de band vorige keer heb ik volgens mij 70,- voor een bandje betaald
wat betreft de gaten. ik heb (nog) geen foto's, maar als je bedenkt waar het ruitenwasservloeistof (!!) bakje zit. daar zit een gat. Ik heb de tuit waar je dat spul ingooit al vastgebonden met tie-rips...
dank voor de snelle respons. Kan ik met wat annumitie naar Mustafa
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
citrofreak wrote:Maar we hebben toch ook een APK-keurmeester in ons midden? Laten we die er ffkes bijroepen!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
BooT wrote:Update
ben bij de garage geweest.. met de keurmeester gesproken, en het oordeel is hard.
De deur moet open kunnen. De deur moet van binnen en van buiten toegang geven tot het voertuig. Voor een dichtgelaste deur geldt dat niet, zolang je maar niet plaats kan nemen op de stoel ernaast... Ik bedenk me net hoe dat dan zit met 3 deurs auto's?
De gaten in de voorspatborden beslaan meer dan 25% van het onderdeel, waardoor dat onderdeel niet meer goed gekeurd wordt. Dat gat moet op een degelijke manier worden verholpen. Van staal, het mag geen glasvezel zijn.
De kosten van dat lassen is de helft van de totale kosten, die weer gelijk staat aan de waarde van de auto...
Dus... opzoek naar een goedkope lasser (in deze drukke tijden )
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Users browsing this forum: No registered users and 25 guests