Mistlampen en APK

Alle vragen en antwoorden over APK, samengevat in 1 forum

Moderator: webmasters

Postby Henri106 » TueAug12, 2008 12:48:57 AM

Knippers voor moeten wit of oranje licht uitstralen, nadeel is van die lampjes idd als het loslaat het een oranje/wit licht is en dat mag weer niet.

Mistlamp is onzin dat hij daarop afgekeurd is ! Is pas na 97 verplicht.
Image

My Cars <98>.
User avatar
Henri106
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 470
Joined: MonJun13, 2005 6:13:13 PM
Location: Werkendam

Postby denny » TueAug12, 2008 7:38:22 AM

Henri106 wrote:
Mistlamp is onzin dat hij daarop afgekeurd is ! Is pas na 97 verplicht.


Helaas niet, Als het erop zit MOET het werken. Zo kun je bv ook geen mistlampen voor hebben die niet werken.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
denny
AX weirdo
AX weirdo
 
Posts: 3154
Joined: ThuJun19, 2003 10:36:41 AM
Location: breda

Postby Henri106 » TueAug12, 2008 9:23:06 AM

Nou ik denk dat ik wel weet waarover ik spreek, ben zelf APK keurmeester ;).

Zelfde als mistlampen voor, als ze niet werken hoef je alleen de stekkers los tenemen en af tetapen en klaar.
Image

My Cars <98>.
User avatar
Henri106
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 470
Joined: MonJun13, 2005 6:13:13 PM
Location: Werkendam

Postby grietje » TueAug12, 2008 10:51:26 AM

Henri106 wrote:Nou ik denk dat ik wel weet waarover ik spreek, ben zelf APK keurmeester ;).

Zelfde als mistlampen voor, als ze niet werken hoef je alleen de stekkers los tenemen en af tetapen en klaar.


Lampjes eruit ofzo mocht ook toch? Dan waren ze niet aangesloten dus hoefde ze ook niet te werken?


Heb ik trouwens ook zo opgelost met mijn rode achterruitrij licht. Achteruitrij licht is (voor mijn ax) niet verplicht, dus, gewoon stekker eruit :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM

Postby denny » TueAug12, 2008 12:35:31 PM

ik moet je gelijk geven. Wat dan weer wel zo is is dat er niet één mistlamp voor mag werken. dus of allebij of niet.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
denny
AX weirdo
AX weirdo
 
Posts: 3154
Joined: ThuJun19, 2003 10:36:41 AM
Location: breda

Postby Job » SunNov30, 2008 11:16:28 AM

mijn mistlampen in de GT bumper werken niet! moet ik deze nu aftapen voor de apk van morgen, of is dat niet nodig?
User avatar
Job
AX Master
AX Master
 
Posts: 1049
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Postby Flat-Erik » SunNov30, 2008 11:32:14 AM

bij mij zitten ze ook in mn voorbumper en doen het ook niet, maar daar hebben ze bij mij niet eens naar gekeken. Maar ik ga dan ook naar een vrij makkelijk keurings station.

Dus in denk zelf niet dat dat nodig is.

Greetz Erik
Toch nog steeds dat Citroen Virus
User avatar
Flat-Erik
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 190
Joined: SunSep14, 2008 8:08:05 PM
Location: Drunen

Postby grietje » SunNov30, 2008 11:38:17 AM

Flat-Erik wrote:bij mij zitten ze ook in mn voorbumper en doen het ook niet, maar daar hebben ze bij mij niet eens naar gekeken. Maar ik ga dan ook naar een vrij makkelijk keurings station.

Dus in denk zelf niet dat dat nodig is.

Greetz Erik


in principe, als ze zijn aangesloten (en dan kijken ze naar t knopje op je dash en miss bedrading) MOETEN ze werken

Knopje uit je dash halen is ook toegestaan :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM

Postby Job » SunNov30, 2008 11:47:58 AM

grietje wrote:
Flat-Erik wrote:bij mij zitten ze ook in mn voorbumper en doen het ook niet, maar daar hebben ze bij mij niet eens naar gekeken. Maar ik ga dan ook naar een vrij makkelijk keurings station.

Dus in denk zelf niet dat dat nodig is.

Greetz Erik


in principe, als ze zijn aangesloten (en dan kijken ze naar t knopje op je dash en miss bedrading) MOETEN ze werken

Knopje uit je dash halen is ook toegestaan :P


Die van mij zijn niet aangesloten, draadjes zitten gewoon los
User avatar
Job
AX Master
AX Master
 
Posts: 1049
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Postby rally » SunJan11, 2009 9:07:32 PM

Henri106 wrote:Knippers voor moeten wit of oranje licht uitstralen, nadeel is van die lampjes idd als het loslaat het een oranje/wit licht is en dat mag weer niet.

Mistlamp is onzin dat hij daarop afgekeurd is ! Is pas na 97 verplicht.


Mistlampen voor hoeven niet te werken moeten wel onklaar worden gemaakt. mistlamp achter ouder voor 97 hoeft niet te werken
rally
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 94
Joined: WedDec17, 2008 12:16:59 PM


Return to APK

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests

cron