Moderator: webmasters
kleutscher wrote:vandaag mij auto laten keuren en afgekeurd 500 euro voor reparatie.
belangerijkste punt van afkeur is dat hij links en rechtsvoor doorgeroest is zie fotos
de garage houder vertelde mij dat het lassen heel duur is.
rechtsvoor:
linksvoor:
- achter nieuwe banden op(ja het is niet anders)
-remverschil rechts achter(de boel even losremmen)
-handrem rechts achter niet voldoende(DOH)
-dimlicht links en rechts te laag(Stellen ze dat geen eens even voor je?)
-stadslicht lv en rv kapot(repareren)
-accupool vastzetten(repareren)
-koplamp l/r zitten los(even kijken wat er precies stuk is is het het gat woor het bolletje inmoet word het even knutselen met wat lijm of setje complete lampen scoren)
-bumper rechts achter moet vastgezet worden (pfff zeurpieten)
-uitlaat lekt(Pasta erop)
-nieuwe handremkabel(hij is heel of hij is stuk dus snap niet waarom dit een apk punt is)
-remleiding links voor ontroesten(staalborstel en hamarite)
wat vinden jullie ervan?
kost dit daadwerkelijk 500 euro hij zegt zelfs dat het normaal nog duurder is maar dat hij het voor 500 euro wel wil doen.
dat het lassen vooral duur is a 400 euro.
wat is jullie mening?
kleutscher wrote:En roest is ook regelmatig nog achter de achterlampen te vinden. Maar wie kijkt daar nou?
wie heeft dit dan nog meer hier:P
kleutscher wrote:
wie heeft dit dan nog meer hier:P
kleutscher wrote:is het verstandig om deze gaten dicht te lassen?
en hoeveel % zeker weten jullie dat de auto niet op deze roestgat afgekeurd mag worden?
kleutscher wrote:bedankt,
ik had al zo een raar voorgevoel.
ik weet dat er geen roestgaten op dragende delen mogen zitten + niet ongeveer 10 cm bij een naad van een dragend deel.
maar ik wist niet zeker of dit een dragend deel was, blijkbaar niet.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests