Moderators: MBa@NL, webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:okay sorry, dan snap ik het. de 106 rally heeft dus afwijkende naven van de 1.4 AX. ik snap
WYD wrote:Overigens kost een nieuwe bout (M8 kop 17mm) en moer (speciale moer 16mm) bij elkaar maar een 2,15Euro ofzo.
Als je dan toch keerringen haalt die overigens 9euro nogwat en 8euro nogwat (excl btw) kosten, dan zou ik de bouten en moeren gelijk vervangen, deze zijn meestal heel slecht!
simsken wrote:En nog een tip om fusee los te maken.
Deze kunnen nog wel eens goed vast zitten, makkelijkste is om met zijn 2en te zijn. 1 iemand drukt het draagarm naar beneden met een lange pin, pijp, wat er maar tussen past, en goed lang. Goed naar beneden drukken en onder spanning houden, dan de ander (of jezelf) met een hamer het draagarm naar beneden kloppen. vooral het laatste stukje kan nog wel eens tegenvallen
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests