Moderators: MBa@NL, webmasters
simsken wrote:Een belangrijke toevoeging!
Kijk goed welke as je nodig hebt, hier zit namelijk een verschil in!!
simsken wrote:Een belangrijke toevoeging!
Kijk goed welke as je nodig hebt, hier zit namelijk een verschil in!!
Zie de foto:
MAAR ik heb een 1.4 en toch zit er de linker as onder!
Rio97 wrote:En een bakolie keerring 6 a 7,-.
remcotje wrote:je kan ook om de as moer los te halen een op de rem gaan staan en de ander hem losdraaien!
Greetz
simsken schreef:
Een belangrijke toevoeging!
Kijk goed welke as je nodig hebt, hier zit namelijk een verschil in!!
Zie de foto:
MAAR ik heb een 1.4 en toch zit er de linker as onder!
Dat kan kloppen. Die linkse zit ook op een 106 GTI
Ik dacht ook dat de conische aansluiting voor de zwaardere motoriseringen was, inclusief de diesel.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:.........Maar het blijft Citroën, dus assen eronder vandaan halen en kijken is de enige ECHT goede manier.
Woutervanderlaan wrote:Ik heb 238mm schijven..
Toch ben ik niet zeker, de aandrijfassen zijn een keer vervangen door een garage die vaker niet zo goed werk heeft geleverd... En die assen kwamen weer van een andere AX, dus het zou me niets verbazen als het toch weer andere zouden zijn..
Balen, want ik wil ze gewoon bestellen en vervangen, niet eerst openmaken etc... Is het ook te zien zonder de hele partij los te halen??
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
KMvrtr wrote:simsken wrote:Een belangrijke toevoeging!
Kijk goed welke as je nodig hebt, hier zit namelijk een verschil in!!
Zie de foto:
MAAR ik heb een 1.4 en toch zit er de linker as onder!
Dat kan kloppen. Die linkse zit ook op een 106 GTI
Ik dacht ook dat de conische aansluiting voor de zwaardere motoriseringen was, inclusief de diesel.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
De linker IS een 1.4 as!
Wouternogwat, ik zie nu pas, je hebt een 1.1 volcane, die is zeker weten gewoon 1.1 assen. Geen twijfel over mogelijk. De rechter op die foto dus!
Woutervanderlaan wrote:De linker IS een 1.4 as!
Wouternogwat, ik zie nu pas, je hebt een 1.1 volcane, die is zeker weten gewoon 1.1 assen. Geen twijfel over mogelijk. De rechter op die foto dus!
Ik heb een beetje een lange naam... ha ha, niet zo slim geweest toen ik m'n profiel aanmaakte..
Maar ehm, dank je voor de tip, dan ga ik m bestellen.. Moet goed komen! Ik vond die rechter trouwens ook veel mooier!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:
Maar nu heb ik inderdaad zelf ook gehoord dat er een type 1 GT is waarbij het conische randje weggeslepen moest worden (bossie?) Dus dat vind ik vreemd.....
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests