FAQ over de FAQ

Algemene feiten en dingen van de club

Moderator: webmasters

FAQ over de FAQ

Postby pcrodent » ThuSep07, 2006 9:59:48 AM

:arrow: Heb je iets toe te voegen of wil je iets weten?
De antwoorden in dit topic gelden zowel voor de algemene als voor de technische FAQ.

Er klopt iets niet?
Meld het in het desbetreffende topic en ik zal er iets aan doen.

Staat er een hele vraag niet tussen en weet je het antwoord?
Schrijf een stukje, zet dat in een antwoord en ik zet 'm erbij. En je nickname ook natuurlijk, ere wie ere toekomt.

Staat er een hele vraag niet tussen en weet je het antwoord niet?
Zet de vraag in een antwoord op dit topic, dan kunnen anderen 'm beantwoorden. Doe dit als je denkt dat jouw vraag een veelgestelde is: specifieke vragen horen natuurlijk in het bijbehorende forum (Technisch, Interieur, Exterieur, etc..)

FAQ: Waar is mijn reactie gebleven?
Ik hou alle topics zo dicht mogelijk bij 0 reacties. Ik weet namelijk van mezelf dat ik als nieuwe gebruiker liever niet aan topics van >1 pagina's met reacties begon, omdat je dan zo lang bezig bent met het destilleren van bruikbare info. Dus: als je reageert, verwerk ik het commentaar en verwijder ik je post. Je postcount blijft gehandhaafd.
Als er meer dan 0 replies op een topic zijn kunnen er 2 dingen aan de hand zijn:
- ik heb de reply nog niet gezien
- de replies waren het nog niet eens/ze waren niet duidelijk. In afwachting van meer reacties laat ik ze staan, zodat ik in een keer de hele waarheid in de FAQ krijg.

Ik wil een heel nieuw onderwerp aan de FAQ toevoegen
Dat moedig ik ten zeerste aan! Schrijf je FAQ-topic en post het gewoon in de FAQ. Ik lees ze altijd door en pas - indien nodig - de lay-out en/of het Nederlands aan, en iedereen kan je bijdrage bewonderen! Dus als je iets weet en je vindt dat alle anderen het ook (snel) moeten (kunnen) weten: post!
User avatar
pcrodent
Moderator
Moderator
 
Posts: 5117
Joined: SatJun26, 2004 4:53:29 PM

Return to Algemene F.A.Q./ General F.A.Q.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron