lees dit eerst voor je je vaders gereedschap pakt

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

lees dit eerst voor je je vaders gereedschap pakt

Postby Sander » SunMay23, 2004 11:50:57 AM

Allereerst het belangrijkste.
We zijn helemaal nergens verantwoordelijk voor. (kan het nog simpeler) Als je je auto sloopt is dat je eigen stomme schuld. Denk voor je doet en als je iets niet snapt vraag het dan.

Voor de rest een paar waarschuwingen
-Je bent met een auto bezig. Die dingen zijn nogal zwaar en als ze op je vallen doet het pijn.

-De meeste vloeistoffen die in je auto zitten zijn nogal schadelijk voor het milieu en jezelf dus vang het op en drink het niet op ofzo.

-Denk aan vuur, benzine brand vrij makkelijk en wil ook best warm worden als het brand. Denk er ook aan dat je olie op je blok hebt. Met andere woorden kijk uit met vuur en sigaretten enzo.

-Als je gaat sleutellen. Maak dan foto's altijd makkelijk als je de boel weer terugbouwt.

-Voordat je weer gaat rijden check en dubbelcheck of je echt alles weer op de goeie manier in elkaar gezet hebt. Als je schroefjes overhoud zoek dan uit waar ze vandaan komen.

-Koop goed gereedschap. Dan voornamelijk een passende doppenset en sleutelset. Bedenk dat die franzen hartstikke knettergek waren toen ze die auto bedachten. Overal vind je torxboutjes en meer van die ongein.

-Haal altijd de accu los bij groter werk of elektro sleutelen

Tot slot heel veel succes met het sleutellen als je iets niet snapt kan je altijd mailen naar:

sanderzwirs@hotmail.com
lambrechtsdenny@hotmail.com
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
User avatar
Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
 
Posts: 4706
Joined: ThuJun12, 2003 1:19:56 PM
Location: Perth OZ

Return to Technisch/Technical

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests