Volledige 16v conversie, wat allemaal te doen?

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Volledige 16v conversie, wat allemaal te doen?

Postby JGD90 » WedAug11, 2010 7:10:46 PM

Beste Citrofielen,

Ben erg nieuwsgierig naar het maken van een AX met een NFX blok.
Wat dient hier allemaal voor aangepast te worden?

Wat ik me voor kan stellen:

Motorsteun(en)
Blok (Incl ECU)
Achteras (saxo of 106 16v)
Aandrijfassen
Remmen voor & achter (307 hdi?)
HRC van een 106 GTI of Saxo VTS 16v?
Spaghettispruitstuk + Pijp met Kat + Einddemper 106 GTI

Maar hoe zit het bijvoorbeeld met de overige onderdelen die bij het blok horen zoals radiatoren, kabelboom en suspensievaatjes (koelvloeistof e.d.).

Welke dingen mis ik hier volledig?
Zou graag een inventarisatie maken van wat er allemaal nodig is om dit ooit te kunnen gaan doen.

De basis zou een AX Volcane moeten worden, in het rood waarschijnlijk.
Wil de buitenkant dan zo origineel mogelijk laten, op Saxo VTS velgen na.


Hoop dat jullie me kunnen verwijzen naar een topic over dit onderwerp of tips kunnen geven!


Alvast bedankt!



J.
Vouloir c'est pouvoir!
JGD90
Vlotte starter
Vlotte starter
 
Posts: 26
Joined: ThuJul08, 2010 9:07:12 PM
Location: Bennekom

Return to Technisch/Technical

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 50 guests

cron