pech vandaag.

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

pech vandaag.

Postby pechie » SatSep03, 2011 5:17:56 PM

Ben ik vandaag wat onderhoud aan het doen. Verhoogd stationaire toerental, benzineleiding verdroogd.en nog een paar dingetjes.

Maar Ik wilde hem starten, nog hoger toerental. en vervolgens een stationair dansend toerental. (zucht)

Wie weet raad. wat zou het kunnen zijn. citroen ax 1.1i magnetti m.. injectie. Ben bang dat ik toch weer aan de gang mag,

maar wil toch even de achterban raadplegen. (zeker weten).

Ben toch al vanplan een reserve injectie erbij te halen, en die ultra soon te laten reinigen. Maar eerst even het oordeel afwachten.

pechie vandaag.....(hihiihi)
Eens een citroen, altijd een citroen. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.
pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 312
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Re: pech vandaag.

Postby gigawebs » SatSep03, 2011 5:21:40 PM

Geen vacuum slangetje los liggen?
ImageImageImage
User avatar
gigawebs
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 912
Joined: FriOct08, 2010 6:55:56 PM
Location: Weesp

Re: pech vandaag.

Postby pechie » SatSep03, 2011 5:25:56 PM

nee, ik heb het allemaal nagelopen. en alles zat vast. Zag wel dat de benzine slang lekker verdroogd was. En de motor loei heet werd. De ventilator sprong aan. Dus die werkt.

Ik weet het echt even niet meer. Staat nu bij de garage. Maar zelfs die moet nog goed zoeken.

pechie.
Eens een citroen, altijd een citroen. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.
pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 312
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Re: pech vandaag.

Postby pechie » SatSep03, 2011 8:19:36 PM

heb een vermoeden, dat ik toch naar een ander injectiehuis kan gaan zoeken. stappenmotor is vermoed ik naar de eeuwige jachtvelden. en alle slangen even na lopen. En een paar bougies... Zucht... citroen he. altijd wat te doen.
Eens een citroen, altijd een citroen. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.
pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 312
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Re: pech vandaag.

Postby degene » SatSep03, 2011 11:00:06 PM

Heb nog wel een 1.1 Magnetti Marelli injectiehuis voor je liggen, mocht je die reserve willen o.i.d

Je hebt wel de accu een kwartiertje minstens losgekoppeld gehad he?
User avatar
degene
AX Master
AX Master
 
Posts: 1717
Joined: TueOct13, 2009 12:25:50 AM
Location: Delft

Re: pech vandaag.

Postby Mastenhose » SunSep04, 2011 5:24:14 AM

Zelf ook ooit dergelijke problemen gehad, auto gaf gas uit zichzelf. In eerste instantie ook de stappenmotor vervangen, maar dit bood geen uitkomst. Bij het uitlezen en controleren bij een garage bleek er een scheurtje in het slangetje naar de MAP-sensor te zitten.
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage
User avatar
Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
 
Posts: 7173
Joined: SunApr15, 2007 7:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: pech vandaag.

Postby pechie » SunSep04, 2011 7:43:44 AM

oke dan. Heb ik nog niet naar gekeken. Gaan we meenemen maandag.

pechie
Eens een citroen, altijd een citroen. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.
pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 312
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Re: pech vandaag.

Postby pechie » MonSep05, 2011 10:44:18 AM

hihihh... na de vondst van een reserve stappenmotor in de schuur. en een stevige knal onder zijn kont.. ecu resetten. en de mapsensor even een schuurpapiertje er over. Loopt onze smurf weer als een naaimachientje.

beste degene. ik hou me aan bevolen voor een reserve injectie huis. magnetti... 1.1i

maar bedankt tot zo ver. Komen nog meer klusjes aan. wat nog niet helemaal lekker is. maar komt goed.

pechie bijna in een volkswagen polo.

neeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Eens een citroen, altijd een citroen. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.
pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 312
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.


Return to Technisch/Technical

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests

cron