Moderators: denny, vtspower, webmasters
Gerrit wrote:1. Welke pakking? Als je twijfels over de koppakking hebt.. zou een hoop verklaren waarom je koelvloeistof verdwijnt geen witte rook? Geen "slush" op je oliedop?
En je zegt dat de radiator aan de rechteronderkant lekt, vanaf het stuur gezien of vanaf de voorkant? Als het vanaf het stuur gezien is zou ik ff de slang als eerste controleren die daar onder loopt...
Dan nog ff over de dynamo... Hebben ze die toevallig ook niet op de sloop? Een nieuwe kost 90-140 euro afhankelijk van wat je wilt dat is een keuze
RoRalf wrote:Goed, nieuwe (oude ) radiator zit erin en heb er al een zooi koelvloeistof bijgegooid, maar ik krijg nog steeds geen warme lucht door m'n kachel en een waarschuwingslampje. De ventilator bij de radiator slaat niet aan.
Is dit gewoon meer bijvullen en goed ontluchten? Hoe werkt dat nu precies, want ik heb de foto's elders op het forum wel gezien, maar vond die niet bijster duidelijk. Moet je dat doen met draaiende motor? (lijkt me niet?) of kan je gewoon het contact omzetten en je kachel aanzetten (dan pompt hij de KVS rond toch?) met een trechter erin en dan wachten tot het bij ieder ontluchtingspunt (3 totaal, maar de exacte locatie is me niet helemaal duidelijk) puur KVS uitkomt en aandraaien?
In ieder geval, de radiator zit erin Hier heb ik ook nog wel vragen over (en foto's) maar moet nu naar mijn werk, dus dat komt later even.
PeterM wrote:Doet de ventilator op de radiateur het nu ook zoals het hoort? Bij ax-en gaat de thermoschakelaar in de radiateur namelijk nogal eens stuk.
P.
Users browsing this forum: No registered users and 26 guests