stotteren bij 120

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

stotteren bij 120

Postby axhenk » ThuJun04, 2015 9:54:49 PM

:wall
Ik ben nu de trotse eigenaar van een 23 jaar oude AX, een witte, dus poets ik mij het apenlazerus :wink:
vorig jaar voor de winter bemerkte ik een vreemd effect. Heel af en toe stottert (houdt iets in) bij 120 km of iets meer. Heel af en toe doet ie dat.
begin dit jaar netjes nieuwe bougies, verdeler en rotor en olie. Luchtfilter is pas 10km oud. ook de kleppen netjes gesteld
omdat ik meestal rond de 100/110 rijdt merk ik dit gedrag tot op heden niet vaak. Maar recentelijk met een beetje haast werd het toch 120/130.
zo af en toe houdt de motor in lijkt alsof de ontsteking iets weg valt of de brandstof toevoer.
blijf ik onder de 120 geen probleem. Ja ja ik hoor het al, blijf je toch onder de 120 :argue
maar soms moet je wel eens wat inhalen en wordt je achtervolgt door een dwaze audi/Volvo

kent iemand dit of hoe op te lossen?

wat mij wel opviel was een klein plastic iets rechts achter in de motor waar 2 slangen, een van de vervroeger en een van de inlaat spruitstuk komen, tevens zit er een stekker op. Het ding zat los (beugeltje) en de slang aansluiting wat van het inlaat spruitstuk afkomt lijkt ook los

help dus :shock:
axhenk
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
 
Posts: 2
Joined: MonDec30, 2013 7:28:38 PM

Return to Technisch/Technical

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests

cron