Moderator: webmasters
MNM(tm) wrote:Glenn heeft anders gewoon 165 onder z'n AX (met rechte wielkasten achter) gehad.
Kijk maar eens in dit topic.
Browny wrote:En echt, het blijft een kwestie van proberen.
Het risico dat 165 niet past is heel klein.
En als je nieuwe banden moet kopen, want ik snap je vraag niet helemaal, koop gewoon 155, dan is de kans nog kleiner dat het aanloopt.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:Ik heb 165 liggen op mijn 5 deurs, met geen enkel probleem. (5deurs hebben rechte wielkasten met skirts)
Emel wrote:ik heb 185 onder me GT
Nitroën wrote:Hey ik zit hier met ongeveer dezelfde vraagstelling als Job.
Heb uiteindelijk besloten toch maar de boel uit te slijpen.
Maar... zijn er mensen van de club die dit vaker succesvol hebben gedaan? Want ik zie mezelf dat nog niet meteen doen met een mooi resultaat. Zijn er risico's aan verbonden mbt het slopen van je AX?
En zou iemand me aub willen helpen met dat uitslijpen van de kasten?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Users browsing this forum: No registered users and 18 guests