AEZ velgen

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

Postby grietje » MonAug18, 2008 3:02:57 PM

slijpen zelf weet ik eigenlijk niet, dit had ik zelf niet gedaan. Lijkt me weinig moeilijk met het juiste gereedschap, plaatmateriaal is ontzettend dun. (ik heb het juiste gereedschap niet..)

Maar misschien dat het daarom ook wel weer lastig is, het deukt en verbuigt snel
AX club lid Aspeve heeft volgens mij zijn kasten helemaal zelf uitgeslepen; maar volgens mij was het bij hem ook zo gebeurd. Hij heeft er later een GT skirtset overheen gekit.

bedenk wel dat je inprincipe zoals ik erbij reed (zonder skirts) strafbaar bent vanwege het scherpe randje. Zoiezo was ik strafbaar omdat mijn achterwielen tever buiten mijn wielkasten kwamen, maar met skirts was dit weer minder dan 3 cm en mocht het wel weer.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM

Postby Browny » MonAug18, 2008 3:39:34 PM

Skirts uitslijpen is niet moeilijk met een goede slijptop of een dremeltje. Met stift uittekenen en gaan met die banaan.
Je hebt redelijk veel speling omdat de skirt vrij fors zijn.
Wel aan de onderkant van de skirts aftekenen, je moet een stukje plaat overhouden om de skirts op te kunne kitten.
Wel goed de ontstane randjes tegen roest behandelen, liever te veel dan te weinig.
User avatar
Browny
Total admin
Total admin
 
Posts: 11195
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Previous

Return to Exterieur/Exterior

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests

cron