by grietje » SatJul19, 2008 8:44:28 AM
klapruitje moet je gewoon even aan de binnenkant kijken, zitten 5 duidelijk zichtbare torxjes bij je scharnieren.
roest, eerst alle roest weghalen (schuren, slijpen)
Dan goed opschuren en lassen, daarna aflakken of tectileren
of goed opschuren, en als er nog een beetje bruin zit insmeren met roestomvormer en als dat goed droog is aflakken/tectileren....
Dat houd het bij mij goed, maar je moet wel echt goed schuren en roest weghalen... Beetje roest onder je lak/tectiel en het begint gewoon vrolijk nog een keer...
zinkspray doet bij mij helemaal niets, ik had een motorkap die in de zinkspray zat, die roest 3x zo hard, en had bij de rode paar plekjes geschuurd en gezinksprayed en die roest ook gewoon verder.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=