Hallo, mijn vrouw heeft een eigen auto'tje een lekkere AX 1.1
Met lm wielen org....
De auto is van 1995 en was erg goedkoop een paar jr geleden (oorzaak) wat putjes en dellen in dak.
Dit maakte ons niet uit en dus kochten wij het wagentie voor 600 euri....dit is ruim 4 jr geleden.
Geen gekke prijs dus,,,toch, na een week ging het comtactslot wat al wat haperde met de aankoop meer haperen en dus een nieuwe was het beste af en kon de sleutel niet omgedraaid worden, het kleine bedrijfje waar we de ax gekocht hadden hoorde dit en maakte ditect 80 euro over voor het contactslot...
dat is service hè lol...
Dus we mogen niet klagen en autotje loopt goed en heeft iets meer dan een ton nu..
Nieuwe remschijfjes en dynamo is algemeen onderhoud geen klagen dus.
Ik zag bij de bestuurders kant net naast de accu bak op het binnenscherm wat roest, ik dacht moet ik toch eens wegschuren en bijwerken, maar te lang gewacht dus als ik op de roestige plek van ong 4 cm druk kraakt het al en ik ben bang er door te drukken en buiten boven voorwiel....lol
Wie heeft een tip dit ff eenfoudig te repareren ik ben helaas invalide.....en dus heb de kracht niet om het uit te zagen en te lassen end...
Ik wil bv liever redelijk goed schuren en event roestomzetter en wat polyester en matje en dit netjes afwerken voor aangezicht.
Buiten boven het voorwiel.....bestuurderskant wilde ik event de tectiel laag goed schoonmalen en (als het kan ook wat polyester en een matje en dan weer spuiten met tectyl..
Is dit zo voor mij te doen.....ik weet beter is alles weg maar het werk dat lukt me niet en grote kosten bij plaatwerker ook niet......
Ik hoor wel hoe of wat........aan de buitenkant boven het voorwiel onder de tectyl komen twee metalen delen opelkaar dus daar kan i=ook roest tussen zitten,,,,als ik ga breken weet ik niet waar ik eindig en ja dit zoek ik niet
Aan de andere kant bij water vloeistof vul ingange ook wat roest plekjes maar schuurbaar...
het is geen APK punt voor APK is hij puntgaaf.......
Vr groet Arnold